درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17485صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 7 تیر 1394 - 16:57
تعریف مدیرعامل بانک رفاه از مشتری‌مداری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: برای افزایش سودآوری بانک، باید به سوی کاهش هزینه‌ها گام برداریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: برای افزایش سودآوری بانک، باید به سوی کاهش هزینه‌ها گام برداریم.
 
 به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علی صدقی افزود: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های سربار باید در دستور کار قرار گیرد.
 
 مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: بنگاه‌های مالی باید نظم را در تمامی امور خود جزو اولویت‌های اصلی قرار دهند.
 
 وی اعتماد مردم را اصلی‌ترین و گرانبهاترین سرمایه بانک‌ها برشمرد و گفت: مشتریان زمانی که احساس کنند امانت‌داری در اولویت فعالیت‌های بانکی است،‌ به آن اعتماد می‌کنند.
 
 صدقی افزود: سرعت،‌ دقت و امنیت در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها، حفظ و وفاداری مشتریان را در پی دارد و اعتماد آنان نسبت به نظام بانکی را بالا می‌برد.
 
 مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه اظهار داشت: در مشتری مداری،‌ صرف احترام به مشتری ملاک نیست،‌ بلکه این امر زمانی محقق می‌شود که نفع دو طرفه از حضور مشتری در بانک حاصل شود.
 
 وی افزود: برای پایداری و وفاداری مشتریان باید تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان شامل خدمات ارزی،‌ ریالی،‌ بانکداری الکترونیک،‌ تسهیلات و... در یک بسته به آنها ارائه شود.
 
 صدقی همچنین ضرورت توجه جدی به بانکداری الکترونیک را یادآور شد و اظهار داشت: بانک‌هایی در آینده نظام پولی حضور خواهند داشت که بتوانند کارایی لازم را در حوزه بانکداری الکترونیک داشته باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد