درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17493صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 8 تیر 1394 - 13:01
با ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان تحقق می‌یابد
ارتقاء جایگاه کوثر در میان مشتریان
ارتقاء هشت‌درصدی شرکت بیمۀ‌کوثر در میان مشتریان صنعت بیمه با توسعۀ سطح مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان کوثر در سراسر کشور تحقق می‌یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهره‌مندی از دانش فن‌آوری اطلاعات‌ در زمینۀ آموزش بازاریابی و فروش، پاسخگویی به شبکۀ فروش، استقرار بانک‌های اطلاعاتی استاندارد بازاریابی، فروش و مناقصات و نیز بایگانی الکترونیکی گام مؤثری در جهت جذب و حفظ مشتریان است.

پیمان قربانی از ارتقاء حداقل 20درصدی دانش بازاریابی شعب و نمایندگان در سراسر کشور خبرداد و خاطرنشان‌کرد: 200ساعت آموزش بازاریابی عمومی و 45ساعت بازاریابی بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به‌صورت حضوری و مجازی برای بازاریابان در سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه بازاریابی در سال گذشته در ارتقاء فروش مستقیم شرکت نیز تأثیر داشته است، اظهارداشت: در سال‌جاری این روند افزایش خواهد یافت.

سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت از اجرای اقدامات عملی جهت حفظ و گسترش مشتریان برای نخستین‌بار در شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر با 168کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور همکاری می‌کنیم که در نظر داریم به‌منظور توسعۀ سطح همکاری با کارگزاران و در نهایت کسب پرتفو ازطریق بازاریابی، تعداد کارگزاران افزایش یابد.

پیمان قربانی تأکیدکرد: ارائۀ طرح‌های عملی فروش در رشته‌های غیردرمان و اتومبیل و همچنین تجزیه و تحلیل برخی بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در سراسر کشور و شناسایی استان‌هایی که بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در آن مکان‌ها به بیمه‌نامه‌های سودده تبدیل شده است ازجمله بسترهای رشد پرتفوی شرکت است.     

وی شناخت و اعتماد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی به بیمۀ‌کوثر را عامل برتری شرکت به‌عنوان یکی از پنج ‌بیمه‌گر برتر صنعت بیمه در مناقصات سراسر کشور برشمرد و تصریح‌کرد: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید سال‌جاری در ردیف سه ‌شرکت برتر حاضر در مناقصات بسته‌های بیمه‌ای کشور قرار خواهیم گرفت.

سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه مشتریان بیمۀ‌کوثر از برنامه‌های این مدیریت است، بیان‌کرد: این باشگاه با پیگیری ستاد و همکاری شرکت‌های خدمات بیمه‌ای وابسته به شرکت با محوریت معاونت طرح و توسعه، مدیریت فاوا و عاملیت این مدیریت با هدف رتبه‌بندی مشتریان شرکت جهت خدمات‌رسانی مؤثر، افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان پیاده‌سازی می‌شود.

پیمان قربانی نظارت بر تمدید بیمه‌نامه‌های بیمه‌گذاران بزرگ را از طرح‌های اجرایی شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: برگزار ی جلسات بازاریابی با مشتریان بالقوه، شناسایی پتانسیل‌های مشتریان بازار نیروهای‌مسلح، مقایسۀ نرخ و شرایط اعلام شده به مشتریان، ایجاد فرایند بازارسنجی و تحلیل وضعیت رقبا در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، ایجاد شبکۀ هوشمند نرخ‌دهی و استقرار دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های استاندارد اجرایی بازاریابی و مناقصات ازجمله برنامه‌های این مدیریت در راستای حفظ و افزایش مشتریان است.

منبع: ریسک نیوز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد