درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1761صفحه نخست » گفتگوجمعه، 21 مهر 1391 - 17:06
ثمرات ماندگار کنگره روابط عمومی
برگزاری کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی می تواند به طور قطع در روند فعالیت های نهادهای مدنی و حوزه های مرتبط با روابط عمومی کشورهای مسلمان تاثیر گذار باشد.
  

اشاره
شارا با جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در باره دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت و گو انجام داده است که در پی آید:

1. لطفا" نظرتان را درباره اهمیت و ضرورت برگزاری کنگره ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بیان نمایید؟
به طورکلی کنفرانس ها و گردهمایی علمی و فرهنگی به ویژه درحوزه ی علوم انسانی اگر با اهداف مشخص و از پیش تعیین شده برگزار شود و نتایج حاصله گره گشای مشکلات دست اندرکاران روابط عمومی باشد، موفقیت آمیز خواهد بود.
در همین راستا درصورتی که این نشست ها به بررسی چالش های روابط عمومی ها در سطوح ملی و منطقه ای سوق داده شود، ثمرات ماندگارتری خواهد داشت.
به نظر اینجانب برگزاری کنگره ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی درچارچوب یادشده می تواند به طور قطع در روند فعالیت های نهادهای مدنی و حوزه های مرتبط با روابط عمومی کشورهای مسلمان تاثیر گذار باشد. به ویژه این که تجربیات ارزشمند کارشناسان کشورهای مسلمان از طریق گفت وگو و ارائه ی مقاله به یکدیگر منتقل می گردد.

2. اصولا" برگزاری کنگره ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با توجه به جایگاه روابط عمومی در ایران چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟
برگزاری این کنگره باهدفمندی ومحتوای مردم محور در کشور ما می تواند در الگوسازی یک روابط عمومی اخلاق مدار و ارتقاء سطح فعالیت های روابط عمومی کشورهای اسلامی موثر واقع شود.

3. با توجه به موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، روابط عمومی‌ها چه نقشی در شکل‌دهی افکار عمومی جوامع می‌توانند داشته باشند؟
ارتباطات اجتماعی یکی از مولفه های تاثیرگذار در رفتار اجتماعی و فرهنگی بامضمون کمک به تحقق حقوق اولیه جوامع مختلف است.حقوقی چون آزادی دسترسی به اطلاعات،آزادی نهادهای مدنی ،رسانه ها و اجتماعات ،خوداتکایی و نظایرانها .یعنی همه آن مطالباتی که طی یکسال گذشته درکشورهای منطقه شاهدآن بوده و هستیم.دراین تحولات از روش ها و کاربردهای نوین ارتباطات اجتماعی ( وبه تعبیردیگرروابط عمومی) به اشکال مختلف برای آگاهی دادن و هدایت مردم برای دستیابی به حقوق فردی و اجتماعی آنان استفاده می شود. شاید در ظاهر حرکت های ایجاد شده خودجوش و بدون برنامه ریزی صورت گرفته، اما هدایت تجمعات و اعتراضات جمعی زیرساخت تشکیلاتی و ارتباطی منسجمی داشته است.

4. لطفا نظر خود را در مورد انتشار فیلم موهن درباره ی پیامبر اکرم (ص) و نقش کارگزاران مسلمان روابط عمومی بیان فرمایید.
روشنگری و آگاهی دادن به مردم در مورد نقش سازمان های پشت پرده ساخت این فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام و موضع گیری به موقع و موثر برای جلوگیری از تکرار این گونه حرکت های حساب شده می تواند در دستور کار حوزه های ارتباطی، رسانه ها و روابط عمومی قرار بگیرد. بدیهی است جانمایه این برنامه ها،می باید دوراز خشونت وخونریزی، ودرراستای معرفی چهره رحمانی اسلام و پیامبرآن(ص) درنظرگرفته شودتاحاصل کارنزدافکارعمومی جهانیان قابل دفاع باشد .

5. لطفا پیشنهادهای خود را درباره نحوه ی برگزاری بهتر کنگره ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی بیان فرمایید.
توصیه می شود متولیان و برگزارکنندگان کنگره نظم و انضباط لازم را به دلیل این که این نشست برای اولین بار در کشور ما برگزار می گردد، در اولویت کارهای خود قرار دهند و در انتخاب مقالات و سخنرانان دقت کافی به خرج دهند.
جلب مشارکت سازمان ها و نهادهای علمی و فرهنگی معتبر اعتبار کنگره را بالا می برد. در مقابل انتخاب حامیان غیر مرتبط به همان نسبت می تواند سوال برانگیز باشد.
همچنین ضرورت دارد بررسی و گسترش زمینه های مشترک و قابل قبول در حوزه ی ارتباطات و روابط عمومی بین کشورهای مسلمان در دستور کار کنگره قرار گیرد تا نتایج حاصله قابلیت اجرایی داشته باشند.
لازم است پوشش رسانه ای کنگره و اطلاع رسانی قبل و بعد از برگزاری و مستندسازی مراحل شکل گیری و مطالب تولیدی آن به صورت حرفه ای و تخصصی مدیریت شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب باید همزمان با بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان این حرفه، امکان به عرصه آمدن نیروهای جوان، خوش فکر، آموزش دیده و تحصیل کرده را نیز فراهم نمود. ترکیب تجربه ی نسل قبل و ایده های تازه ی نسل نو در برگزاری این گنگره تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن را تضمین می کند.
در پایان در صورت امکان متفکران و صاحب نظران روابط عمومی در کشورهای اسلامی معرفی شده و مورد قدردانی قرار گیرند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد