درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17621صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 15 تیر 1394 - 16:20
صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی
طبق آمارهای سال 2014 میلادی، رتبه شاخص جهانی شدن ایران 156 در بین 181 کشور جهان است. طبق همین آمار تاثیر ایران در جهانی شدن اقتصاد، رتبه 150 و از نظر تاثیر ایران در مسائل اجتماعی جهانی شدن 146 و نهایتا تاثیر ایران در جنبه‏ های سیاسی جهانی شدن رتبه 91 می‏ باشد. این چند آمار نشان می‏ دهد که صنعت بانکداری ایران نقشی در اقتصاد جهانی شدن ندارد. اگر واقعیت جهانی شدن را نپذیریم، همواره تحت تاثیر اقتصاد جهانی قرار داشته و مصرف کننده کالاهای خارجی کشورهایی خواهیم بود که جهانی شدن را پذیرفته ‏اند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فضای مجازی فرصتی غیر قابل انکار برای گسترش کمی و کیفی صنعت بانکداری در چارچوب پذیرش جهانی شدن است که با توسعه اینترنت و کاربردهای فناوری اطلاعات بسرعت در حال گسترش بوده و در حال تغییر سیستم ‏های بانکداری سنتی و متعارف به روش ‏های نوینی مانند بانکداری مجازی است که قبلا تجربه آن برای بسیاری از بانک ‏های در جهان وجود نداشته است. از جمله فرصت‏ های موثر فضای مجازی در توسعه بانکداری، توسعه اقتصاد دانش بنیان و مشاغل دانش بنیان است که بر اساس تحولات ناشی از جهانی شدن بر بستر شبکه های ارتباطی و اجتماعی جهانی شکل گرفته است.

 

جهانی شدن، امروز یک سیستم شفاف و دارای مدل مشخص با ورودی ها، خروجی‏ ها و قوانین و مقررات مخصوص به خود است. مهمترین خصوصیات جهانی شدن، توسعه مزیت‏ های رقابتی و اعتباری شامل: اعتبار انسانی، اجتماعی، سازمانی، ارتباطات و توسعه دانش و فناوری در چارچوب مقررات اقتصاد دانش بنیان می ‏باشد که به صنعت بانکداری فرصت حضور در بازارهای جهان را می ‏دهد. صنعت بانکداری، بخصوص از نوع مجازی آن، در کشورهای مختلف به عنوان یکی از مولفه‏ های تاثیرگذار در اقتصاد، زمانی معنی خواهد داشت که آن کشورها بتوانند از پتانسیل فضای مجازی استفاده کنند.


یکی از چالش ‏های اساسی در صنعت بانکداری ایران تمرکز بر منابع داخلی است که نیاز کشور را برآورده نمی ‏کند. باید پذیرفت که روش ‏های متعارف بانکداری سنتی توان جذب و استفاده از منابع خارجی را ندارد. طبق آمارهای سال 2014 میلادی، رتبه شاخص جهانی شدن ایران 156 در بین 181 کشور جهان است. طبق همین آمار تاثیر ایران در جهانی شدن اقتصاد، رتبه 150 و از نظر تاثیر ایران در مسائل اجتماعی جهانی شدن 146 و نهایتا تاثیر ایران در جنبه‏ های سیاسی جهانی شدن رتبه 91 می‏ باشد. این چند آمار نشان می‏ دهد که صنعت بانکداری ایران نقشی در اقتصاد جهانی شدن ندارد. اگر واقعیت جهانی شدن را نپذیریم، همواره تحت تاثیر اقتصاد جهانی قرار داشته و مصرف کننده کالاهای خارجی کشورهایی خواهیم بود که جهانی شدن را پذیرفته ‏اند.


در سمیناری که ارائه خواهد شد، با تبیین جایگاه صنعت بانکداری در فضای مجازی، به نقش و جایگاه روابط عمومی ‏ها در صنعت بانکداری به منظور یافتن راهکارها و یا توصیه‏ هایی که بتواند اقتصاد ایران را در چارچوب جهانی شدن بازتعریف کند پرداخته خواهد شد.
 

دکتر علی ‏اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران در تاریخ 25 مردادماه سال جاری در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری سخنرانی خود را با عنوان صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی ارائه خواهند داد.
 

پایگاه اینترنتی کنفرانس: WWW.IRANCPR.IR
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد