درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17733صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 21 تیر 1394 - 07:10
باشگاه مشتریان و خدمات پشتیبانی الکترونیکی (فصل نوین خدمات پس از فروش)
باشگاه مشتریان و خدمات پشتیبانی الکترونیکی
در تعریف کلی "باشگاه مشتری" هدف و منطق راه اندازی آن بطور کلی می توان گفت "باشگاه مشتری"، یک سازمان برقرار کننده ارتباط با افراد و مشتریان است که بالفعل و بالقوه می باشد، و عموما به وسیله یک واحد سازمانی مستقل در شرکت ها و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین آنها و اعضا ایجاد شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای امروز بسیـــاری از شرکت ها هزینه های زیادی را برای ایجاد روابط با مشتـــریان و مصــــرف کنندگان خود خرج می کننــد. با پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات از طریق اینترنت و بوجود آمدن مفهوم وب2 (یعنی یک دنیای مجازی تعاملی) ، گسترش باشگاه های مشتریان با سرعت و کیفیت بالاتری صورت می پذیرد.

 

در حال حاضر موج بزرگی در ایران برای راه اندازی باشگاه مشتریان از طرف شرکت های خصوصی کوچک و بزرگ و حتی سازمان های بزرگ مالی نظیر بانک ها و شرکت های بیمه به راه افتاده است و هر کدام سعی می کنند نظر مشتریان را به نحوی به سوی خود جلب نمایند.

 

در تعریف کلی "باشگاه مشتری" هدف و منطق راه اندازی آن بطور کلی می توان گفت "باشگاه مشتری"، یک سازمان برقرار کننده ارتباط با افراد و مشتریان است که بالفعل و بالقوه می باشد، و عموما به وسیله یک واحد سازمانی مستقل در شرکت ها و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین آنها و اعضا ایجاد شده است.


هدف باشگاه مشتری، فعال کردن خریداران و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست. در باشگاه مشتریان چیزی فراتر از خرید یک محصول با کیفیت یا استفاده از یک برند معتبر و سایر ارزش های معمول به مشتریان ارائه می شود


کلوپ الکترونیک در فضای مجازی اینترنت نیز امکان نوینی است که جهت سهولت مشتریان و نمایندگی ها اقدام به نوآوری در آن نموده و در سرویس های آنلاین ذیل را به مشتریان ارائه می نماید:


امکان دریافت کلمه عبور و کد رجیستری

امکان استفاده از صفحه اختصاصی بستن حساب ها و فایل اجرایی بستن حساب ها و دریافت فایل های راهنما

امکان تمدید پشتیبانی بصورت آنلاین

امکان ارسال بکاپ نرم افزار و درخواست بررسی بکاپ ارسالی و اصلاح آن از طریق کلوب مشتریان


این نرم افزار سرویس ویژه ای است که در هنگام به روز رسانی نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات جدید نرم افزار به شکل بهینه استفاده نموده و با شناخت کافی از امکانات جدیدی که در هر ورژن ارائه می گردد و با توجه به کاربرد آن در کسب و کار خود، به نتیجه مطلوب دست یابند.


گفتگوی الکترونیکی به صورت آنلاین (چت) با مشترکان به منظور رفع مشکلات احتمالی که کارشناسان خبره شرکت توسعه خدمات در تمامی ساعات اداری پاسخگوی مشتریان محترم خواهند بود.


بیش از 100 عدد مولتی مدیای آموزشی به صورت صوت و تصویر به زبان ساده تمامی زوایای کاربری نرم افزار را به کاربران آموزش داده است. لازم به ذکر است همواره سعی شده است این ویدئوهای آموزشی با تکیه بر آخرین ورژن نرم افزار ها و آموزش امکانات اضافه شده، تهیه گردد که از طریق کلوب مشتریان طرفه نگار قابل دستیابی خواهد بود.


شرکت هلو بان به عنوان یکی از شرکت های خدمات دهنده نرم افزاری در کشور با پشتیبانی بیش از 41000کاربر توانسته است با بهره گیری حداکثر یا زموارد فوق جایگاه مناسبی را در بین شرکت های ایرانی برای خود کسب نماید.


پشتیبانی از طریق وب سایت وکلوپ مشتریان به آدرس www.clubtorfehnegar.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد