درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17900صفحه نخست » خبر یکجمعه، 2 مرداد 1394 - 16:31
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی: مهمترین نقش روابط عمومی کمک به ارتقاء وجهه نظام بانکی است
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است، افزود: شهرت و اعتبار تیغ دولبه ای است که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است، افزود: شهرت و اعتبار تیغ دولبه ای است که اگر با هماهنگی و در تعامل با یکدیگر عمل نکنند ممکن است به شان و اعتبار بنگاه های اقتصادی و از جمله بانک ها ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.


مهدی باقریان در آستانه برگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری"، در گفتگو با خبرنگار "شارا" در خصوص ضرورت مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری گفت: در کاری سخت و پیچیده مانند بنگاه داری مالی و اقتصادی، مهارت های بسیار زیادی مورد نیاز است تا فرد بتواند نقش و ماموریت خود را به خوبی ایفا کند.


وی در ادامه گفت: مهارت برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد و حفظ اعتماد یکی از اولین و مهمترین مهارت هایی است که می تواند در شکل گیری یک رابطه دوسویه و پویا بین یک موسسه مالی و مشتریان آن موثر باشد.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در پایان یادآور شد: طبیعی است که در چنین شرایطی تنها بانک هایی موفق به ماندگاری و تاثیر گذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارایه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش کنند.

 

شایان ذکر است نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، 25 مردادماه سال جاری در هتل المپیک برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد