درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17917صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 3 مرداد 1394 - 16:08
آموزش در تبلیغات، اولویت فعالیت های روابط عمومی عسکریه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه می گوید: روابط عمومی سعی دارد با تبلیغات صحیح مردم را با روش های بانکداری اسلامی آشنا کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه می گوید: روابط عمومی سعی دارد با تبلیغات صحیح مردم را با روش های بانکداری اسلامی آشنا کند.

 

به گزارش شارا از «اخبار بانک»، حجت الاسلام امیر رضا خلیلی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه موسسه اعتباری عسکریه اظهار کرد: روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه آموزش عمومی را سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی خود قرار داده است به طوری که علاوه بر هزینه ای که صرف تبلیغ این موسسه می شود، بتواند مردم را نسبت به بانکداری اسلامی آشنا کند.

وی ادامه داد: تا کنون چند تیزر تبلیغاتی همچون تیزر جانباز و گل فروش توسط موسسه اعتباری عسکریه ساخته و از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است که از طرف ستاد احیای امر به معروف و جامعه معلولین مورد تقدیر کتبی قرار گرفته است.

رئیس روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه در خصوص تغییر اسم این موسسه تصریح کرد: موضوع تغییر اسم تنها به جهت بار معنایی آن در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام امیر رضا خلیلی اذعان کرد: این اداره سعی دارد، تبلیغات را به بهترین نحو انجام دهد تا ذهن مردم نیز درگیر شود؛ به طور مثال در بحث تغییر اسم موسسه تلاش شد تا نظرات مردمی طی یک فراخوان جمع آوری شود، این امر موجب شد تعداد زیادی از مردم نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت اسم مؤسسه را مردم عزیزمان انتخاب نمایند.

عضو شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه بانکی کشور تشریح کرد: فعالیت های فرهنگی موسسه عسکریه بیشتر در قالب فیلم و سریال بوده است همانند سریال مدینه و مادرانه که از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمده است.

وی افزود: موسسه اعتباری عسکریه با ساخت فیلم های فوق سعی کرده است ربا را در بین مردم منفور جلوه دهد و این موضوع در راستای نمایش بانکداری بدون ربا در کشور صورت گرفته است که جزء عقود اسلامی به شمار می رود.

رئیس روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه گفت: این مؤسسه یک خیریه را تحت لوای خود دارد که به اصطلاح ماهی گیری را یاد می دهد به طوری که اگر کسی تقاضای کمک داشته باشد، با توجه به مهارت فرد به او تسهیلات اعطا می شود تا افراد بتواند درآمد زایی داشته باشد.

حجت الاسلام خلیلی اضافه کرد: روابط عمومی عسکریه سعی دارد که در جهت آموزش اجتماعی در حوزه عقود اسلامی قدم بردارد چرا که مردم علاقمند هستند در خصوص فعالیت های بانک ها بیشتر بدانند.

لازم به توضیح است که چندی پیش رئیس کل بانک مرکزی به جهت تشریک مساعی و حضور فعالانه مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شبکه بانکی و حضور در اتاق فکر و اجرای دستورالعمل ها و هم اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانکها با ارسال نامه ای به مدیرعامل این مؤسسه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد