درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18133صفحه نخست » شنبه، 17 مرداد 1394 - 13:22
پیام روابط عمومی بانک دی به مناسبت روز خبرنگار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک دی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیر کرده است.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک دی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیر کرده است.

به گزارش شارا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«"ن والقلم و ما یسطرون"
من مطبوعات را یک پدیده‏ ضروری و لازم و اجتناب‏ناپذیر برای جامعه‏ خودمان و هر جامعه‏ای می‏دانم. بنده برای مطبوعات سه وظیفه قائلم: 1 ـ نقد و نظارت 2 ـ اطلاع رسانی صادقانه و شفاف 3 ـ طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه(مقام معظم رهبری)

17 مرداد که مزین با نام شهیدان رسانه است، به صورت نمادین روز خبرنگار نامیده شده است تا بهانه‌ای باشد برای تقدیر از کسانی که اطلاع‌رسانی نه تنها شغل‌شان، بلکه فرصتی برای نشان دادن از خودگذشتی آنهاست.

این روز پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ آرمان‌های انقلاب اسلامی، اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را پیش روی خود می‌نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند.

خبرنگارانی که چشمان بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه داخلی و بین‌المللی هستند و همواره رسالت خویش را از دریچه تعهد و امانت‌داری تعریف می‌کنند. آنانی که وجدان بیدار جامعه‌اند و همچون دیده‌بانان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق رویدادها در تلاش‌اند و در این مسیر پر فراز و نشیب از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

17 مرداد که یادآور یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی است بر همه خبرنگاران که دیده‌بان هویت ملی و منادیان همدلی و همزبانی هستند، تبریک می‌گوییم.

بانک دی نیز به عنوان یک بانک ارزش‌آفرین وظیفه خود می‌داند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه به خصوص یاد شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) که در چنین روزی به جمع شهدای انقلاب اسلامی ایران پیوست، از تلاش‌های همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران که در مسیر آگاهی و اطلاع‌رسانی به جامعه گام برمی‌دارند، تقدیر کند.»

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد