درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18181صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 26 مرداد 1394 - 09:54
برنامه عمل"فرهنگ سـازی اقتصـاد مقاومتـی" در بانک ها
منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد - اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سرانجام در سیاست¬های 24 گانه متبلور شد، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است. همچنین در بند 21 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، معظم له صراحتا خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن و تبدیل به گفتمان فراگیر و رایج ملی شده اند.
  

مقدمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سرانجام در سیاست¬های 24 گانه متبلور شد، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است. همچنین در بند 21 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، معظم له صراحتا خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن و تبدیل به گفتمان فراگیر و رایج ملی شده اند.


بانک ها با این نگرش بر آن شده اند منویات معظم له را در فرآیند یک ساختار اقتصادی و علمی با امکانات و ابزارهای اطلاع رسانی، پژوهشی و روابط عمومی عملیاتی سازند.


از این رو دبیرخانه همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری تلاش می کند با مطالعه و بررسی راه ها و روش های گفتمان سازی و استفاده از تجربه های پیش رو، پیش نویس طرحی را تهیه و ارائه نماید تا بانک ها را در راستای انجام وظایف خود در این حوزه بسیار مهم یاری نماید.

اهمیت گفتمان سازی
اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملا استراتژیک است که در کشورهایی که دارای اهداف بلند مدت هستند و روحیه استقلال طلبی در بطن سیاست داخلی و خارجی آنها جاری است، مطرح شده است.


گفتمان انقلاب اسلامی در حقیقت هم تبیین کننده «وضع موجود» کشور است و هم ترسیم کننده «وضع مطلوب» وهم نشان دهنده «مسیر»ی که می بایست از وضع موجود به وضع مطلوب برسد.


با اینکه در حوزه های متعدد موفق عمل کرده¬ایم، متاسفانه در حوزه اقتصادی علی رغم گسترش عمران و آبادانی ملی، هنوز نتوانسته ایم به اهداف مورد نظر که مهم¬ترین آن پیشرفت و عدالت اقتصادی همه جانبه است دست یابیم. این یک نقطه آسیب برای کشور عزیز ما ایران شده است.


لذا با توجه به شکننده و نفوذپذیر بودن اقتصاد ملی به طور یقین می¬بایست راه حل¬های مناسب و جدی که درعین مقاوم بودن، امکان عبور از موانع و چالش¬ها را داشته باشد مطرح شود که لاجرم بدین منظور بدون گفتمان سازی، مفاهمه لازم صورت نخواهد گرفت و در این راستا گفتمان سازی یک امر بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

 

دریافت کامل فایل
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد