درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18181صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 26 مرداد 1394 - 09:54
برنامه عمل"فرهنگ سـازی اقتصـاد مقاومتـی" در بانک ها
منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد - اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سرانجام در سیاست¬های 24 گانه متبلور شد، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است. همچنین در بند 21 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، معظم له صراحتا خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن و تبدیل به گفتمان فراگیر و رایج ملی شده اند.
  

مقدمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سرانجام در سیاست¬های 24 گانه متبلور شد، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است. همچنین در بند 21 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، معظم له صراحتا خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن و تبدیل به گفتمان فراگیر و رایج ملی شده اند.


بانک ها با این نگرش بر آن شده اند منویات معظم له را در فرآیند یک ساختار اقتصادی و علمی با امکانات و ابزارهای اطلاع رسانی، پژوهشی و روابط عمومی عملیاتی سازند.


از این رو دبیرخانه همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری تلاش می کند با مطالعه و بررسی راه ها و روش های گفتمان سازی و استفاده از تجربه های پیش رو، پیش نویس طرحی را تهیه و ارائه نماید تا بانک ها را در راستای انجام وظایف خود در این حوزه بسیار مهم یاری نماید.

اهمیت گفتمان سازی
اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملا استراتژیک است که در کشورهایی که دارای اهداف بلند مدت هستند و روحیه استقلال طلبی در بطن سیاست داخلی و خارجی آنها جاری است، مطرح شده است.


گفتمان انقلاب اسلامی در حقیقت هم تبیین کننده «وضع موجود» کشور است و هم ترسیم کننده «وضع مطلوب» وهم نشان دهنده «مسیر»ی که می بایست از وضع موجود به وضع مطلوب برسد.


با اینکه در حوزه های متعدد موفق عمل کرده¬ایم، متاسفانه در حوزه اقتصادی علی رغم گسترش عمران و آبادانی ملی، هنوز نتوانسته ایم به اهداف مورد نظر که مهم¬ترین آن پیشرفت و عدالت اقتصادی همه جانبه است دست یابیم. این یک نقطه آسیب برای کشور عزیز ما ایران شده است.


لذا با توجه به شکننده و نفوذپذیر بودن اقتصاد ملی به طور یقین می¬بایست راه حل¬های مناسب و جدی که درعین مقاوم بودن، امکان عبور از موانع و چالش¬ها را داشته باشد مطرح شود که لاجرم بدین منظور بدون گفتمان سازی، مفاهمه لازم صورت نخواهد گرفت و در این راستا گفتمان سازی یک امر بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

 

دریافت کامل فایل
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد