درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18280صفحه نخست » چهارشنبه، 28 مرداد 1394 - 10:35
بانک سپه اعتماد مردم به خود را مرهون تلاش های صادقانه رسانه ها می داند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاش های صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاش ها می داند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاش های صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاش ها می داند.

 

سید علی جلالی نظری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: هرچند با تأخیر اما روز خبرنگار که به پاس رشادتها و مجاهدت همسنگران شهیدی همچون صارمی نامگذاری شده را به همه فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک می گوییم.

 

وی خطاب به خبرنگاران گفت: بدون شک نقش و جایگاه شما به عنوان پیامبران آگاهی بخش جامعه بر هیچ انسان فرهیخته و منصفی پوشیده نیست.

 

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه و مشاور مدیرعامل بانک افزود: تلاش شما در آگاهی بخشی و مهمتر از آن ممارست و مراقبت تان در اطلاع رسانی صحیح و به دور از حب و بغض به واقع مجاهدتی است ستودنی. مجاهدتی که با هیچ معیار و ملاک مادی و غیرمادی قابل قیاس نیست.

 

وی با ارج نهادن به این تلاش ها گفت: همچون گذشته خود رادر کنار شما می دانیم و با تأکید بر تداوم همکاریهای دوسویه به این همکاری افتخار می کنیم.

 

مشاور مدیرعامل گفت: امیدوار به ادامه هرچه بهتر و بیشتر این همکاری هستیم و خود را برای انجام وظیفه در این خصوص آماده کرده ایم.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد