درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18363صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 4 شهریور 1394 - 09:25
نقش روابط عمومی در بانکداری اسلامی
حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: نقش روابط عمومی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به منظور تحقق بانکداری اسلامی، بسیار مهم است.
  

نقش روابط عمومی در بانکداری اسلامی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سید مالک حسینی اظهار داشت: روابط عمومی اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و  بنیادی ترین دانش برای پیشرفت نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های دولتی می باشد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: به همین دلیل نقش روابط عمومی ها به عنوان برنامه‌ریزان فرهنگی و ارتباطی جامعه،  در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای بانکداری اسلامی، بسیار مهم است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: این اداره برای فرهنگ ‏سازی محورهای اقتصاد در عرصه های پولی کشور می‌تواند با برقراری ارتباط دو سویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و به‌موقع نقش مؤثری را ایفا نماید.
وی تصریح کرد: خوشبختانه اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تحت حمایت های جنابعالی تعاملات و دستاوردهای مناسبی را در حوزه ارتباطات و جذب مشتریان جدید ایجاد نموده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: برنامه ریزی به منظور برقراری ارتباطات موثر، بهترین راه برای نفوذ واقعی بر مشتریان می باشد که میتواند به تحقق اهداف درونی و بیرونی سازمان منجر شود.
دولتی تاکید کرد: در سالیان اخیر بسیاری از بانک‌ها موضوع روابط عمومی و گسترش ارتباطات را به عنوان عاملی کلیدی در شکل‌دهی به اعتبار و خلق نگرشی مطلوب در میان مشتریان بانکی دانسته اند.
شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مدیرعامل برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور یافت.

 

منبع: بنکر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد