درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18526صفحه نخست » سه شنبه، 17 شهریور 1394 - 09:37
راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دیبانک و بیمه: مشاور برنامه ریزی مدیر عامل از اجرای پروژه استقرار نظام پیشنهادات خبر داد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دیبانک و بیمه: مشاور برنامه ریزی مدیر عامل از اجرای پروژه استقرار نظام پیشنهادات خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی بیمه دی (سهامی عام) مشاور برنامه ریزی مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: شرکت بیمه دی با اعتقاد به لزوم بهره گیری نظام مند از توانایی های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در اداره شرکت، اقدام به استقرار نظام پیشنهادها نموده تا از این طریق بتواند کارکنان شرکت را در جهت فعالیتهای بهبود جویی و پویا سازی محیط کار هدایت نموده و موجبات رشد فکری و شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.


وی در توضیح مزایای طرح نظام پیشنهادات افزود: نظام پیشنهادات دارای نتایج و فواید بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آنها عبارتند از ایجاد امکان شناسایی کارکنان خوش فکر، خلاق، جستجوگر و ممتاز در شرکت؛ همسو نمودن منافع فردی کارکنان با منافع سازمانی؛ ایجاد و تقویت روحیه کار گروهی و تیمی؛ ایجاد اشتیاق به یادگیری، مطالعه، آموزش و تحقیقات در کارکنان جهت یافتن فرصتهای بهبود و ارائه پیشنهاد و موارد دیگر.


مشاور مدیرعامل ضمن اشاره به تشکیل کمیته پیشنهادات تصریح کرد: طی یک ماه اخیر، پس از دستور مدیرعامل محترم مبنی بر ضرورت تسریع در استقرار نظام پیشنهادات، کمیته ای به نام کمیته نظام پیشنهادات شکل گرفت که هدف آن طراحی و استقرار نظام پیشنهادات می باشد. این کمیته تا کنون 4 جلسه تشکیل داده است که خروجی آن بررسی نظام پیشنهادات در برخی از شرکت های بیمه ای، تدوین بخش هایی از دستورالعمل نظام پیشنهادات و همچنین بررسی قابلیت های نرم افزاری مورد نیاز برای استقرار این نظام بوده است. با توجه به پیشرفت کار تا کنون و حجم اقدامات باقیمانده، پیش بینی می شود که اتمام این پروژه حدود 4 ماه به طول انجامد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد