درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 08:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18614صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 22 شهریور 1394 - 09:34
دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم
موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.
  

دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.

در همین راستا نخست کلیات تحقیق از قبیل اهمیت و ضرورت پژوهش، روش تحقیق، ابزار گردآوری اطّلاعات و روش تجزیه و تحلیل داده‌ها به عنوان قلمرو کلّی تحقیق تشریح شده است و سپس یافته‌های مختلف درباره ویژگی و مشخصات پاسخ‌دهندگان، ارزش‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و جهانی با متغیرها و گرایش‌های خاص خود بررسی گردیده و در نهایت خلاصه‌ای از آنچه به عنوان مشاهدات و یافته‌های پژوهش به دست آمده، جمع‌بندی و ارائه شده است.

 

نام کتاب : جهان به کجا می رود؟
نویسنده : آدام شاف
تعداد صفحه:  219
حجم فایل:  3,330 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

 

منبع: پارس بوک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد