درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 02:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18900صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 مهر 1394 - 06:42
واحد مدیریت ارتباط بامشتریان موسسه اعتباری کوثر راه اندازی شد
راه اندازی واحد ارتباط بامشتریان موسسه کوثر
همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس "سامانه پاسخگوی کوثر" به بهره برداری رسید.
  

راه اندازی واحد ارتباط بامشتریان موسسه کوثر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عصر روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۷/۱۳۹۴ طی مراسمی با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، دارانی معاون هماهنگ کننده ، معاونین و مدیران ارشد حوزه مرکزی، واحد مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM) افتتاح گردید.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، آئین افتتاحیه توسط آقای دارانی معاون هماهنگ کننده موسسه اعتباری کوثر انجام پذیرفت،سپس شهرابی معاون بازاریابی و امور بین الملل موسسه با ارائه گزارشی درخصوص لزوم راه اندازی واحد مدیریت ارتباط بامشتریان و روند طی شده اظهار داشت: موسسه پس از پشت سر نهادن مراحلی همچون تکمیل شبکه شعب، اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی، حضور در بازار سرمایه، برندینگ و تثبیت جایگاه خود در بازار رقابت، جایگاهی ویژه در شبکه بانکی کشور کسب نموده است، حال بهبود سطح خدمت رسانی در لایه های مختلف سازمانی امری اجتناب ناپذیر و مهم خواهد بود. در همین راستا باتوجه به سیاست های این معاونت درسال ۹۴ پیرامون ارتقاء و گسترش خدمات نوین بانکی، پس از راه اندازی و ارائه خدماتی از جمله، صندوق سرمایه گذاری کوثر یکم، صندوق امانات، بیمه، لیزینگ در شعب موسسه تکریم هرچه بیشتر مشتریان گرامی در اولویت کاری این معاونت قرار گرفت، لذا یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه پاسخ گویی مناسب و به موقع با هدف مدیریت موثر مشتریان، راه اندازی واحد CRM بود که طی ۶ ماه گذشته با پیگیری مجدانه کارشناسان معاونت در فاز اول "سامانه پاسخگوی کوثر" امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و امور بین الملل موسسه افزود: از جمله خدمات این سامانه میتوان به دسترسی ســریع و آســان تماس گیرندگان به اطلاعــات بانکی، اطلاع رســانی پیرامون محصولات، خدمات و آخرین اخبار و اطلاعات موسسه، دریافــت نقد، نظر و پیشــنهادهای مشــتریان گرامی اشاره نمود. کارکنان این مرکز در تلاش اند تا ارتباطی ســازنده، آموزنده، توام با احترام را برای مشــتریان فراهم کرده و همواره در راستای حفظ، بهبود و توسعه آن کوشا باشند.

سپس فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل با تقدیر از معاونت بازاریابی و سایر دست اندرکاران راه اندازی سیستم CRM ، بر تغییر رویکرد سازمان از جذب منابع به سمت جذب مشتریان تاکید داشته و اظهار داشت:راه اندازی این واحد نقطه عطفی جهت جلب رضایت مشتریان است.

وی ایجاد کانال و بستری امن، هماهنگ و یکپارچه جهت مدیریت ارتباط با مشتریان را از ملزومات یک سازمان پویا و مشتری گرا عنوان کرد.

سپس وی از متولیان امر درخواست نمود با جدیت و تلاش پیگیر خود نسبت به راه اندازی و بهره بردای از سایر فاز های این واحد اقدام نمایند .

شایان ذکر است این مرکز با بهره گیــری از امکانات گوناگون نرم افزاری و ســخت افزاری و با بهره جستن از درگاه هــا و کانال های مختلف از جمله شماره تلفن ۴۲۸۳۰-۰۲۱ (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامــک ۸۶۷۷۷-۰۲۱، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir، وب ســایت موسسه و ... زمینه برقراری ارتباطی دوســویه میان موسسه و مشــتریان، ســهامداران و سایر ذینفعان را مهیا ساخته است و تمامی همکاران در واحد crm در تلاش اند تا براساس سیاست های مدیرعامل محترم همواره براساس تکریم و احترام، پاسخگو و راهنمای مشتریان گرامی در تمامی زمینه ها باشند.

 

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد