درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18926صفحه نخست » یکشنبه، 12 مهر 1394 - 06:26
پورزرندی خبر داد:
روند صعودی توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، از روند صعودی فعالیت‌های بانک شهر در این حوزه خبر داد.
  

روند صعودی توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر توسعه پیشخوان‌های شهرنت گفت: این پیشخوان‌ها و توسعه آن به جای توسعه شعب فیزیکی از اقدامات مهم بانک شهر است که با جدیت دنبال می‌شود و با راه‌اندازی پیشخوان‌ها و ارائه خدمات به شهروندان، عملاً شعار شهر تعطیل نیست این بانک محقق شده است.
وی معرفی دستگاه‌های خودبانک(VTM) برای نخستین بار از سوی بانک شهر را از تحولات مهم در سیستم بانکداری کشور دانست و افزود: ارائه شش خدمت مهم بانکی از طریق این دستگاه به صورت ۲۴ساعته از اقداماتی است که هم اکنون تنها در برخی کشورهای اروپایی و پیشرفته وجود دارد.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به پیشخوان‌ها و از طریق دستگاه‌های خودبانک، این امکان را دارند تا با کارمند بانک در شعبه مجازی ارتباط برقرار کرده و همه امور بانکی خود را به این ترتیب انجام دهند.
پورزرندی همچنین خاطرنشان کرد: امروز بانک شهر این آمادگی را دارد تا خدمات مربوط به حوزه مدیریت شهری را نیز در پیشخوان‌های شهرنت انجام دهد.
وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۴۰پیشخوان‌ در سطح کشور فعال بود که تعداد آن در سال‌ جاری به ۲۵۰پیشخوان افزایش خواهد یافت.
به گفته پورزرندی، راه‌اندازی کارت‌های شهروندی و امکان استفاده آن در شبکه مترو و اتوبوس از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی بانک شهر در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک بوده است.
مدیرعامل بانک شهر همچنین از آمادگی این بانک در حوزه خدمات‌ ارزی و صرافی در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در این زمینه انجام شده و با صدور مجوز بانک مرکزی، امکان مبادلات ارزی در پیشخوان‌های شهرنت نیز فراهم خواهد شد.

 

منبع: مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد