درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19087صفحه نخست » جمعه، 24 مهر 1394 - 22:30
حجم عملکرد بانک پارسیان درمسئولیت اجتماعی ۳ برابر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک پارسیان گفت: هم اکنون میزان حجم عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، معادل ۱۴۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می شود که نسبت به سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک پارسیان گفت: هم اکنون میزان حجم عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، معادل ۱۴۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می شود که نسبت به سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است.

به گزارش شارا از روابط عمومی بانک پارسیان، عصرچهارشنبه 22مهرماه طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران بانک پارسیان، مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی ایران ومدیر مشارکت های مردمی این انجمن، مدیرعامل انجمن ام اس ایران از خدمت جدید صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به نام قلک سبز رونمایی شد.

منابع شفاف مدیریت شده
دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در آیین رونمایی از قلک سبز با اشاره به اهداف مجموعه مربوطه گفت: قطعا اجرای برنامه ها در جهت ارتقای مسئولیت اجتماعی، می تواند برای بانک ها سودآور باشد.
وی با اشاره به عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان ادامه داد: حجم عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نسبت به سال گذشته با رشدی معادل 3 برابر روبه رو شده به طوری که این حجم هم اکنون به 1400 میلیارد رسیده است.
پرویزیان افزود: بر اساس برنامه های پیش بینی شده مقرر است؛ این حجم تا پایان سال جاری به 3 هزار میلیارد ریال برسد.
مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید برایفای نقش مسئولیت اجتماعی در نهادهای مالی، گفت: این مهم در دستورالعمل اجرایی بانک ها قرار دارد؛ از این رو بانک مرکزی می تواند به عنوان یک نهاد نظارتی، مسئولیت اجتماعی را در برنامه نظام بانکی مورد حمایت و تقویت قرار دهد.
وی به الکترونیکی بودن خدمت قلک سبزصندوق قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: با استفاده از تکنولوژی و مدیریت این صندوق می توان منابع را به شکلی شفاف مدیریت کرده و آنان را به بخش مورد نظر تزریق کرد.
پرویزیان اعلام کرد: امتیاز دیگر الکترونیک بودن قلک سبز پارسیان را می توان در شیوه تزریق و تعقیب منابع دانست به طوری که می توان از سلامت مصرف آن اطمینان حاصل کرد.

پرداخت 400 فقره تسهیلات
درادامه این برنامه نیز محمدی مدیرمشارکت های مردمی انجمن بیماران کلیوی ایران گفت: هم اکنون 80 هزار بیمار کلیوی در ایران وجود دارد که نمی توانند از عهده هزینه های درمان خود برآیند.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده بانک پارسان به بیماران کلیوی، افزود: این بانک حدود 400 فقره تسهیلات، با نیت خیرخواهانه به بیماران کلیوی پرداخت کرده و توانسته تا حدودی از سنگینی هزینه درمان این قشر بکاهد.
محمدی تصریح کرد: بانک پارسیان با اجرای این طرح، کمک هزینه ها را به دست نیازمندان واقعی می رساند؛ به طوری که برخی بیماران از محل این تسهیلات، توانستند پیوند کلیه انجام دهند.

ایجاد سودی پایدار
در این مراسم نیزمحمدرضا بهنام حسین پورمدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان گفت: گروه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس خود تلاش داشت تا حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و در کسب این هدف، به ایجاد ابزارهای تازه همت گماشت.
وی با اشاره به نتیجه فعالیت بانک ها در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: بانک یک نگاه انتفاعی به سود و کسب درآمد دارد؛ اما برنامه ای با محوریت مسئولیت اجتماعی که بتواند در خدمت اقشار آسب پذیر باشد؛ سودی را ایجاد می کند که عواید آن در بلند مدت و پایدار دیده می شود.
بهنام حسین پور ادامه داد: از این رو بانک پارسیان درصدد برآمد تا خدمتی را تحت عنوان قلک سبز راه اندازی کند؛ تا بر اساس اهداف آن در ریشه کنی فقر قدمی برداشته باشد.
بهنام حسین پور با تاکید برغیر سود محوربودن این قلک گفت: این یک کارعام المنفعه است که نتایج آن در بلند مدت لمس می شود و بانک به یک سرمایه اجتماعی در نهادی مالی تبدیل می گردد.
در حاشیه این مراسم نیز ازمارکار آقاجانیان مربی تیم فوتبال و جواد قراب پیشکسوت فوتبال کشورمان تقدیربه عمل آمد.
بر اساس این گزارش و درخاتمه آیین رونمایی از قلک سبز به نمایندگی از 77 نفر برنده جوایز قرعه کشی 500 میلیون ریالی جشنواره 7 گنج پارسان توسط مدیر عامل بانک پارسیان به 12 نفر لوح تقدیر اهدا شد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد