درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19255صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 5 آبان 1394 - 15:15
بانک شهر خدمات ارزی گسترده به مشتریان خود ارائه می دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به دریافت مجوز مرحله سوم ارزی اظهار کرد: حدود یک سال‌ پیش بانک شهر موفق به دریافت مجوز مرحله دوم فعالیت‌های ارزی شد و این موفقیت را کسب کرد تا مانند بسیاری از بانک‌‌های مطرح کشور، علاوه بر سایر فعالیت‌های ریالی، افتتاح حساب ارزی، حوالجات ارزی، واردات و صادرات کالا را نیز انجام دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به دریافت مجوز مرحله سوم ارزی اظهار کرد: حدود یک سال‌ پیش بانک شهر موفق به دریافت مجوز مرحله دوم فعالیت‌های ارزی شد و این موفقیت را کسب کرد تا مانند بسیاری از بانک‌‌های مطرح کشور، علاوه بر سایر فعالیت‌های ریالی، افتتاح حساب ارزی، حوالجات ارزی، واردات و صادرات کالا را نیز انجام دهد.

وی افزود: بانک شهر پس از دریافت مجوز مرحله دوم ارزی تا کنون نسبت به ایجاد ساختار مناسب جهت توسعه فعالیت‌های ارزی و فراهم کردن امکانات ارائه خدمات گسترده و کامل ارزی به فعالان اقتصادی اقدام و با تکمیل کادر ارزی متخصص و توانمند موردنیاز شعب و مناطق بانک، زیرساخت لازم جهت دریافت مجوز مرحله سوم ارزی در بانک شهر مهیا شد.

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بانک مرکزی و با دریافت مجوز مرحله سوم ارزی، شرایط ارائه همه خدمات ارزی به متقاضیان و فعالان اقتصادی در بخش‌های واردات و صادرات و تامین مالی ریالی و ارزی شرکت‌ها و موسسات تولیدی فراهم شده است.

پورزرندی خاطرنشان کرد: با دریافت مجوز مرحله سوم فعالیت‌های ارزی، محدودیتی در ارائه خدمات ارزی نخواهد بود.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به مزایای این مرحله تصریح کرد: با دریافت این مجوز، شرایط ایجاد شعبه و نمایندگی خارج از کشور فراهم خواهد شد و بانک شهر عضو بازار اصلی بین‌بانکی در ارز ایران خواهد شد.

پورزرندی افزود: دریافت اعتبارات بلندمدت ارزی مانند فاینانس و ریفاینانس، صندوق توسعه ملی، یوزانس چندساله از دیگر مزایایی است که با دریافت مرحله سوم ارزی محقق خواهد شد.

به گفته وی، با دریافت این مجوزها از بانک مرکزی، بانک شهر می‌تواند در تمامی فعالیت‌های ارزی به شکل گسترده‌ای ورود پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد