درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19374صفحه نخست » چهارشنبه، 13 آبان 1394 - 11:06
دانلود کتاب انتقال پیام
مطالعه تأثیرات بر محتوای رسانه‌ها، آن سوی فرایندها و تأثیرات، تحلیل محتوای رسانه، الگوی محتوای رسانه‌ها، تأثیرگزاری کارکنان رسانه بر محتوای رسانه، نفوذ اصول کاری رسانه، تأثیرات سازمانی بر محتوا، تأثیرات وارد بر محتوا از بیرون سازمان‌های رسانه‌ای، تأثیر ایدئولوژی، ارتباط تأثیرات بر محتوا به آثار محتوا و ساختن نظریه محتوای خبر بخش های ۱۱ گانه کتاب حاضر هستند که بر اساس نسخه اصلی برگردان و در ۵۱۵ صفحه متن و نمودار تنظیم شده است.
  

دانلود کتاب انتقال پیام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مطالعه تأثیرات بر محتوای رسانه‌ها، آن سوی فرایندها و تأثیرات، تحلیل محتوای رسانه، الگوی محتوای رسانه‌ها، تأثیرگزاری کارکنان رسانه بر محتوای رسانه، نفوذ اصول کاری رسانه، تأثیرات سازمانی بر محتوا، تأثیرات وارد بر محتوا از بیرون سازمان‌های رسانه‌ای، تأثیر ایدئولوژی، ارتباط تأثیرات بر محتوا به آثار محتوا و ساختن نظریه محتوای خبر بخش های ۱۱ گانه کتاب حاضر هستند که بر اساس نسخه اصلی برگردان و در ۵۱۵ صفحه متن و نمودار تنظیم شده است. کتاب انتقال پیام؛ تئوری‌های تأثیرات موجود بر محتوای رسانه با تأکید بر این که محتوای رسانه لزوما منعکس کننده واقعیات دنیای اطراف ما نیستند و توسط مجموعه‌ای از عوامل شکل داده شده‌اند، به مقایسه پژوهش‌های انجام شده در خصوص محتوای رسانه‌ها و تأثیرات مرتبط با آنها می‌پردازد. این کتاب با رهیافتی منحصربه فرد ضمن بررسی جامع عوامل شکل دهنده محتوا، سطوح مختلف تأثیرات رسانه‌ها را مورد نظر قرار داده و نگاهی جدید به مفهوم محتوا و مضمون رسانه‌ای دارد.

نویسندگان کتاب درباره آن نوشته‌اند: این کتاب درباره محتوای رسانه‌ها و تأثیراتی است که آن را شکل می‌دهد. کتاب‌های مربوط به پژوهش ارتباط جمعی معمولاً از محتوا و مضمون رسانه‌ها به عنوان نقطه شروع استفاده می‌کنند ولی در این کتاب بر خلاف پژوهش‌های رایج که بر مبنای پرسش‌هایی از این گونه است که: پیام به وسیله کدام فرایند توسط مخاطب دریافت و درک می‌شود؟ یا تأثیرات رسانه بر مخاطب چیست؟ دیدگاه متفاوتی را با پرسش‌هایی مانند این که: چه عواملی در داخل و خارج از سازمان‌های رسانه‌ای بر محتوای رسانه‌ها تأثیر می‌گذارند؟ ارائه می‌کند و نمی‌پذیرند که محتوا و مضمون رسانه‌های گروهی منعکس کننده واقعیتی عینی باشند. آنان عقیده دارند این محتواها منعکس کننده دنیای اطراف نیست، بلکه این محتوا توسط مجموعه‌ای از عواملی شکل داده می‌شود که منجر به شکل‌های متفاوتی از حقیقت می‌‌شود.

 

نام کتاب : انتقال پیام
نویسنده : یاملا جی شومیکر - استیفن دی ریس
تعداد صفحه:  512
حجم فایل: 2,750 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

 

منبع: پارس بوک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد