درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19381صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 14 آبان 1394 - 07:27
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر؛ امنیت بالا مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های خودبانک شهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس مسیح قائمیان، با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک(VTM)، ارائه همه سرویس های بانکی به صورت 24ساعته است، اظهار کرد: امنیت بالا مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های خودبانک شهر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس مسیح قائمیان، با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک(VTM)، ارائه همه سرویس های بانکی به صورت 24ساعته است، اظهار کرد: امنیت بالا مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های خودبانک شهر است.

 

به گزارش شارا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، قائمیان در ادامه گفت: با استفاده از این دستگاه‌ها، نیازی به حضور فیزیکی در شعبه نیست و مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، خدمات بانکی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

وی افزود: عملیات ساتنا، پایا و تمامی سرویس‌های دیگر، از طریق این دستگاه‌ها قابل ارائه هستند.قائمیان ادامه داد: با استفاده از این دستگاه، مشتریان این امکان را دارند تا تایید صورتحساب خود را به صورت مهرشده دریافت کنند و این امکان در کنار سایر ویژگی‌ها مانند اسکن مدارک است.

 

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در دستگاه‌های خودبانک پیش‌بینی شده است، مکانیسم امنیت آن است که با این شیوه، امکان اتصال به ثبت احوال وجود دارد تا صحت مدارک اشخاص نیز تایید شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد