درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19550صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 21 آبان 1394 - 22:21
وام‌های بانکی و اضافه برداشت‌ها به عنوان تأمین منابع مالی
ذیلاً نگاهی تفصیلی به وام‌های بانکی و اضافه‌برداشت‌های از حساب های بانکی می‌اندازیم تا به شما کمک شود که تصمیم بگیرید که آیا اینها نوع صحیحی از کسب درآمد مالی برای مؤسّسه تجاری شما هستند یا خیر.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استفاده از وام‌های بانکی و اضافه برداشت‌ها دو مورد از معمول‌ترین انواع تأمین مالی مورد استفادۀ مؤس�'سات کوچک تجاری است. ام�'ا، تعداد حیرت‌آوری از مؤس�'سات تجاری هنوز نمی‌توانند بهترین بهره را از امور مالی بانکداری ببرند، و تعداد زیادی از آنها در می‌یابند که می‌توانستند از طریق سایر شکل‌های تأمین مالی، معاملۀ بهتری داشته باشند.


ذیلاً نگاهی تفصیلی به وام‌های بانکی و اضافه‌برداشت‌های از حساب های بانکی می‌اندازیم تا به شما کمک شود که تصمیم بگیرید که آیا اینها نوع صحیحی از کسب درآمد مالی برای مؤس�'سه تجاری شما هستند یا خیر.


وام‌های بانکی اگر از بیشتر کسانی که تازه وارد بازار کار شده‌اند سؤال کنید که انتظار دارند چگونه کسب منابع مالی نمایند، اکثریت عظیمی از آنها خواهند گفت، "وام کاری از بانک". این روش معمول مالکان مؤس�'سات جدید تجاری، یعنی رفتن به بانک با برنامۀ کاری و سعی در قانع کردن بانک نسبت به سودآور بودن برنامۀ آنها، در طول سی سال گذشته تغییر زیادی نکرده است.


وام‌های بانکی چگونه عمل می‌کنند؟
نحوۀ عمل وام‌های بانکی بسیار شبیه وام‌های تضمین شدۀ (دارای وثیقه) شخصی است؛ بانک وجه را به شما وام می‌دهد، بازپرداخت آن در طول چند سال با نرخ مشخ�'ص بهره صورت می‌گیرد.


وامها معمولاً در مقابل وثیقه‌ای مانند خانه یا سایر دارایی‌های شخصی و کاری شما (مانند دستگاه‌های گران قیمت) تضمین می‌گردد؛ بنابراین اگر نتوانید آنها را بازپرداخت نمایید، مِلک شما در خطر می‌افتد.


وام‌های بانکی از چند هزار تا صدها هزار پوند متغی�'رند که به تضمین و نیز چشم‌انداز کاری و تجاری که شما بتوانید نشان دهید بستگی دارد. اگر فرضاً به گشایش مغازه‌ای در گوشه‌ای از روستایی بپردازید دریافت وام چند صد هزار پوندی میس�'ر نخواهد بود.


مد�'ت زمان پرداخت وام‌های بانکی بسته به مبلغ استقراضی و شرایط فردی وام دهندگان به میزان قابل توج�'هی متغی�'ر است. مد�'ت زمان وام معمولاً بین یک تا ده سال است و بعضی از آنها تا بیست سال هم می‌رسد، گو این که هر یک از وام دهندگان ممکن است بسته‌های متفاوت وامی داشته باشند که با نیازهای گوناگون کاری مناسب باشد.


هرچه کار شما پرمخاطره‌تر باشد، کمتر امکان دارد بتوانید وام بگیرید، و اگر بگیرید نرخ بهره‌ای که از شما مطالبه می‌شود بالاتر خواهد بود. این به بانک کمک می‌کند اطمینان حاصل کند که حت�'ی اگر خطر مزبور مانع از پرداخت کامل وام شود، آنها متضر�'ر نشوند.


به خاطر داشته باشید که حت�'ی اگر شما شرکت محدودی باشید وام شما به احتمال قوی باز هم نیاز به وثیقه‌ای مانند خانه یا سایر دارایی‌های شما خواهد داشت.


مزایای وام‌های بانکی
قابلیت اطمینان– وام‌ها بسیار معتبر و قطعی است، شما نسبت به وجه مورد نظر در طول مد�'ت زمان وام اطمینان دارید (مگر آن که شرایط و مفاد�' قرارداد را نقض کنید)، این احتمال بسیار ضعیف است که بانک یا وام‌دهندۀ عمده استرداد سریع بانک را طلب نماید. همچنین شما کاملاً نسبت به آنچه که باید بپردازید و اقساط بازپرداخت آگاهی دارید (مگر آن که وامی را انتخاب کنید که دارای نرخ متغی�'ر بهره باشد).


هزینه – در مقایسه با بسیاری از سایر شکل‌های تأمین بودجه، وام بانکی از لحاظ هزینه‌های متعل�'ق به آن بسیار منطقی است. اگرچه وام‌ها ارزان تمام نمی‌شوند، ام�'ا دارای نرخ‌های بهره یا کارمزدهای کارت های اعتباری و اضافه برداشت‌ها نیستند، و مانند آنچه که در قبال سرمایه‌گذاران پیش می‌آید ملزم نیستید بخشی از مؤس�'سۀ تجاری خود را واگذار کنید.


عمر تجهیزات – اگر برای خرید تجهیزات از وام استفاده می‌کنید، شاید بتوانید وام را به عمر مفید محصول مرتبط سازید؛ در این صورت شما را از بازپرداخت کامل یکجا برای دستگاه‌های گران‌قیمت معاف خواهد کرد.

معایب وام‌های بانکی
انعطاف ناپذیری – وقتی شرایط پرداخت تعیین شد، باید به آنها پای‌بند باشید، و اگر بیش از میزان نیاز خود وام بگیرید، بدون آن که لزومی داشته باشد ملزم به پرداخت بهرۀ اضافه هستید.


تضمین – اگر وام در مقابل وثیقۀ خانه یا سایر دارایی‌های شما پرداخت گردد، اگر نتوانید اقساط را به موقع پرداخت کنید، وثیقۀ شما به خطر می‌افتد. اگرچه دریافت وام در مقابل وثیقه سبب می‌شود که نرخ بهره پایین‌تر باشد، ام�'ا این بدان معنی است که شما باید در مورد بازپرداخت‌ها بسیار دقیق‌تر عمل کنید و همچنین برای دریافت مبلغی که استطاعت بازپرداخت آن را نداشته باشید باید بسیار محتاط باشید.


کارمزدها – اکثر وام ها وقتی ابتدا پول را دریافت می‌کنید کارمزدهایی به آن تعل�'ق می‌گیرد، و اگر شما قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به بازپرداخت وام اقدام نمایید بسیاری از بانکها از شما کارمزد اضافه مطالبه خواهند کرد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد