درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19801صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 30 آبان 1394 - 13:08
جامعه و مشتری، بانکی را می شناسد که خدمات بیشتری ارائه کند
دکتر نتاج در جمع روسای شعب تهران بزرگ (شرق و غرب ) اذعان کرد: رویکرد جدید ما باید بر تقویت بازار و هدف گذاری در راستای جذب بیشتر مجموعه مخاطبان باشد ، امروز جامعه ، بازار و مشتری بانکی را بیشتر می شناسد که بیشتر ارائه خدمات می دهد؛ لذا بانک بایستی در خدمت همه آحاد جامعه باشد نه قشر خاص.
  

جامعه و مشتری، بانکی را می شناسد که خدمات بیشتری ارائه کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل بانک قوامین ضمن بیان مطلب فوق افزود: جایگاه بانک قوامین با حدود  800 شعبه در سراسر کشور در اقتصاد پولی و مالی کشور یک ظرفیت بزرگ محسوب می شود و همه ما بایستی این ظرفیت را درک کنیم و بتوانیم قدرشناس  این دستاورد بزرگ باشیم .قطعا تحقق این امر هم در اراده و نداشتن تردید است ؛چرا که عدم اراده و تردید، موفقیت سازمان را با مشکل مواجهه خواهد کرد .

دکتر نتاج با تاکید بر انسجام سازمانی یاد آور شد : همه ما در مجموعه بانک ید واحدی هستم  و بایستی به انسجام سازمانی در جهت تحقق اهداف بانک تلاش کنیم . انسجام سازمانی هم در حرف اجرا نمی شود و نیازمند اراده تک تک  همه ماست و باید بدانیم سازمانی که منسجم نباشد موفق نخواهد بود .

 

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های بانکداری الکترونیک در بانک گفت : سیستم موجود بانک دارای ظرفیت های بسیار قوی است و بایستی زیر ساخت های ایجاد شده در فن آوری اطلاعات و ارتباطات موجود در بانک را پاس بداریم و با افزایش دانش خود از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را ببریم، تا مجموعه مشتریان بانک بدانند قوامین در این زمینه متمایز است.

 

مدیرعامل بانک در ادامه با تاکید بر این نکته که محصولات طراحی شده بانک را باید عالمانه و هوشمندانه اجرا کنیم ؛تصریح  کرد : رویکرد جدید بانک توسعه­ی اقتصاد خانوار است . قطعا طراحی و ارائه محصولات جدید با تاکید بر اقتصاد خانواده که در بازار بکر و جذاب و در عین حال ریسک کم  و بازدهی بالایی دارد می تواند برای مجموعه بانک بسیار مفید و مثمر ثمر باشد، ضمن اینکه خدمات و طرح های ارائه شده باید با صرفه و صلاح بانک و در چارچوب ضوابط بانکداری اسلامی باشد .

 

دکتر نتاج سلامت سازمان را یک اصل اساسی خواند و تصریج کرد :

سازمانی می تواند به اهدافش  برسد که یک سازمان سالم باشد؛ از این رو ضرورت  دارد که سازمان را سلامت نگه داریم و جلوی انحراف ها را بگیریم و مسلما انحراف هم تنها تاثیر شخصی ندارد ، بلکه کل افراد را درگیر می کند .

باید توجه داشته باشیم که مجموعه بانک با تلاش و همت عزیزانی چون شما از یک ایده به یک بانک بزرگ رسیده و لذا بایستی این امانت مهم را صحیح و سلامت به نسل بعدی بسپاریم .

 

مدیر عامل بانک در  ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود :

اقتصاد مقاومتی سه سطح دارد سطح فردی – سطح سازمانی و ملی؛ که در سطح فردی بایستی تلاش کنیم وظیفه مان بروی زمین نماند و به نحو احسن آنرا انجام دهیم . در سطح سازمانی هم می باید از همه  ظرفیت های موجود برای ماندن و پایداری بهره ببریم .

 

دکتر نتاج در پایان سخنان خود با تقدیر و تشکر از همه همکاران بانک در سراسر کشور خطاب به آنان یادآور شد : بنده به عنوان همکار و خدمتگزار شما قول می دهم که از حقوق مادی و  معنوی شما تا حد توان حمایت کنم ؛لذا همه باید برای سربلندی بانک و نشاط سازمان تلاش کنیم .

برپایه همین گزارش قبل از سخنان دکتر نتاج، درزی نیا و مرتضایی فر مدیران شعب شرق و غرب تهران بزرگ گزارش عملکرد مدیریت شعب خود ارائه دادند .

این گزارش حاکیست در پایان این همایش مدیر عامل بانک به سئوالات روسای شعب پاسخ داد.

 

منبع: روابط عمومی بانک قوامین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد