درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 02:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19821صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 1 آذر 1394 - 08:09
نقد حرفه‌ای نظام بانکی با داوری خبرگان بانک و مطبوعات
نشست تبیین وجوه تخصصی نخستین جشنواره تخصصی «نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین» با حضور دو تن از داوران، رئیس اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین و دبیر جشنواره و صاحب‌نظران و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این نشست، دکتر حسین عبده تبریزی با بیان اینکه هدف این جشنواره نقد صنعت بانکداری با محوریت بانک اقتصادنوین است، گفت: رسانه‌ها باید حوزه‌های مختلفی همچون مشتری‌مداری، بازار رهن، صندوق پس‌انداز مسکن، نقش بانک‌ها در بازار سرمایه و بازار بیمه و همچنین در توسعه صنایع ملی، توسعه مشارکت با خارجی‌ها و جذب سرمایه خارجی را پوشش دهند که اکثر این موارد به‌عنوان موضوع و محور این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این نشست مجید رضائیان، استاد روزنامه‌نگاری و ارتباطات با بیان اینکه تاکنون دو نوع جشنواره تخصصی و سراسری در سطح رسانه‌ها سابقه دارد، گفت: جشنواره تخصصی از سال 79 مطرح و در سال 80 اجرایی شد، ولی این‌گونه جشنواره‌ها در موضوع و فرم‌های خاص روزنامه‌نگاری برگزار نشده‌اند. این جشنواره اولین جشنواره موضوعی و فرمی است که فقط در زمینه مقاله و نقد رسانه‌ای برگزار می‌شود.


 به گفته رضائیان، معیارهای جشنواره برای نقد این است که باید سوژه محور باشد که سوژه هم بر سه نوع طبقه‌بندی شده، نخست سوژه‌های درگیر یعنی سوژه‌هایی که مساله افکار عمومی است، دوم سوژه‌های ساختاری که موضوع کلی را مطرح می‌کند و آخر سوژه‌های عمقی که همان سوژه‌های ساختاری هستند با عمق بیشتر. اولویت برای جشنواره سوژه‌های درگیر است. وی با بیان اینکه در این جشنواره دو گروه داوری متشکل از استادان و صاحب‌نظران حوزه رسانه و بانکی آثار را بررسی خواهند کرد، گفت: دکتر محمد مهدی فرقانی، دکتر علی اکبر قاضی‌زاده، دکتر بیژن نفیسی، دکتر حسن نمک‌دوست، دکتر اکبر نصراللهی به همراه بنده در بخش رسانه‌ای و دکتر محمد‌هادی مهدویان، دکتر حسین عبده‌تبریزی و دکتر طهماسب مظاهری به‌عنوان داوران حوزه بانکی آثار ارسالی را بررسی می‌کنند. مقالات و نقدهای نگارش شده نیز باید در دوره زمانی اول فروردین 1393 تا 10 دی ماه 1394 تولید و منتشر شده باشند. شرکت‌کنندگان حداکثر تا همین تاریخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طریق سایت اینترنتی naghdfestival.enbank.ir به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد