درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19913صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 4 آذر 1394 - 16:08
راهکارهای توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران بررسی شد
نسبت مطالبات معوق به تسهیلات همانند سال گذشته زیر ده درصد است لذا وضعیت وصول مطالبات در بانک ملی ایران با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سایر بانک‌ها مناسب بوده و با عزم جدی همکاران این روند باید مطلوب‌تر شود.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال جاری که با حضور مسئولان ارشد ستاد و صف این بانک در سالن همایش حافظ برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج به تبیین وضعیت فعلی و راهکارهای توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران پرداخت و ابراز داشت: به علت پاره‌ای رقابت‌های ناسالم در سیستم بانکی، قیمت تمام شده پول برای بانک‌های کشور ظرف یک سال گذشته به شدت افزایش یافته است لذا لازم است بانک‌ها به سمت توسعه خدمات بانکی حرکت کنند.


وی، درآمدهای ارزی، بانکداری الکترونیک، ضمانتنامه‌ها و اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی را جزو درآمدهای غیر مشاع تاثیرگذار در صورت‌های مالی بانک عنوان کرد و گفت: بانک ملی ایران ظرف چند ماه باقی مانده تا پایان سال به طور ویژه در زمینه بانکداری الکترونیکی، صدور ضمانتنامه‌ها و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی فعالیت خواهد کرد و قطعاً این بخش از خدمات بانکی نسبت به سایر فعالیت‌های بانک تمایز ویژه‌ای پیدا خواهد کرد.


مدیر عامل بانک ملی ایران وضعیت سپرده‌های موثر بانک ملی ایران را در مقایسه با سایر بانک ها مطلوب عنوان کرد و خواستار تلاش بیشتر همکاران در جذب منابع برای اعطای تسهیلات بیشتر به آحاد مردم شد. وی گفت: نسبت مطالبات معوق به تسهیلات همانند سال گذشته زیر ده درصد است لذا وضعیت وصول مطالبات در بانک ملی ایران با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سایر بانک‌ها مناسب بوده و با عزم جدی همکاران این روند باید مطلوب‌تر شود.


وی گفت: افزایش نیافتن سرمایه، بدهی دولت به بانک و تسهیلات تکلیفی سه مشکل اساسی بانک ملی ایران است که ناشی از عملکرد بانک نبوده و درآمد بانک را به طور اساسی تحت تاثیر قرار داده است و در صورت رفع این مشکلات، وضعیت بانک ملی ایران به یکباره ارتقای چشمگیری خواهد یافت.


مدیر عامل بانک ملی ایران بر لزوم رعایت نرخ سود سپرده‌ها بر اساس توافقنامه مشترک توسط بانک‌ها نیز تاکید کرد و گفت: از اول آذر کنترل ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته و موارد تخلف به بانک مرکزی اعلام خواهد گردید.


وی سرکشی مسئولان به شعب برای نظارت بر نحوه پاسخگویی و سرویس‌دهی به مشتریان را خواستار شد و ادامه داد: من به آینده بانک ملی ایران خوشبینم و قطعاً با رفع تحریم‌ها و افزایش درآمدهای ارزی و کارمزدی بانک در حوزه بین الملل و از طرفی بهبود وضعیت اقتصادی و باز شدن دست دولت و پرداخت مطالبات، وضعیت بانک ملی ایران ارتقای چشمگیری خواهد یافت.


در این جلسه راهکارهای گسترش و توسعه خدمات بانکی خصوصاً در حوزه بانکداری الکترونیک، ضمانتنامه‌ها و گشایش اعتبار اسنادی داخلی و خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. در پایان این همایش تعدادی از واحدهای برتر در حوزه‌های عملکردی مختلف و همچنین تنی چند از مدیران بازنشسته بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد