درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2004صفحه نخست » گزارشسه شنبه، 30 آبان 1391 - 12:19
سیره عملی امام، الگویی شایسته برای روابط عمومی ها
نوع رفتار و ارتباط صادقانه وشفاف حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با مردم می تواند الگویی شایسته برای روابط عمومی ها باشد.
  

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی در استان گفت: نوع رفتار و ارتباط صادقانه وشفاف حضرت امام (ره) با مردم می تواند الگویی شایسته برای روابط عمومی ها باشد.
 به گزارش شارا، نصر اله دهقانی در جمع اعضای شورای هماهنگی های روابط عمومی ها وزارت راه و شهرسازی استان خوزستان ، اظهار داشت : بزرگ نمایی و برجسته سازی غیر واقع به دل مخاطبین فهیم و آگاه و سخن شناس نخواهد نشست و چندان مفید به حال کسی نخواهد بود.
 وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در معرفی و شناساندن خدمات و اقدامات انجام شده توسط سازمان های حوزه راه و شهرسازی و انتقال و انعکاس انتظارات مردم به این سازمان ها ، بر پرهیز از هر گونه افراط و تفریط و اغراق در بیان و معرفی مجموعه ی خدمات به مردم تأکید کرد .
 قائم مقام وزیر در استان تصریح کرد : از آنجا که روابط عمومی ها در فرآیند تصمیم گیری ها قرار دارند ، می توانند محلی برای رجوع و تصمیم سازی در جهت همگرایی ، هم افزایی و اثر بخشی باشند .
 وی مجموعه مدیران این حوزه را مدیرانی دلسوز و پرتلاش عنوان کرد که به منظور ارائه خدمات بیشتر یک دست و هماهنگ با یکدیگر عمل می کنند .
 دهقانی این ویژگی را امتیازی مثبت برای مجموعه سازمان های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد که در مصاف با چالش ها و مشکلات پیش روی می توانند با هماهنگی و همکاری به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
 وی حرکت های فردی و یک جانبه در زمینه معرفی فعالیت ها و خدمات این مجموعه را خالی از نقص و ایراد ندانست و اظهار امیدواری کرد : با تشکیل و فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه وشهرسازی در خوزستان تأثیر به سزایی در شناساندن این مجموعــه ی خدمات ، انتقال علم و تجربیات همدیگر و خروجی شایسته ای داشته باشد .
 مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان ، با اشاره به مشغله های فراوان مدیران به واسطه ی کثرت و تعدد چالش ها و مسائل مبتلا به ، وجود این مجموعه را ابزاری مفید و راهگشا برای مدیران به منظور چاره جویی و کاهش از بار و فشار بروی مدیران این سازمان عنوان کرد .
 وی نقش شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان را با اهمیت عنوان کرد و گفت : انتظارم این است که اعضای این شورا در جریان نشست های خود با آسیب شناسی مدیریت ها ، به ارتباطات و تصمیم سازی مدیران این مجموعه یاری برسانند .
 مهندس رشیدی ،مدیر کل راه آهن نیز جنوب در این نشست نقش روابط عمومی ها را در انتقال تجربیات ، هم اندیشی و هم افزایی سازمان های متبوع خود پر اهمیت و ابزاری یاری دهنده برای مدیران عنوان کرد .
 وی در توصیف نقش و جایگاه روابط عمومی اظهار داشت : آن را علمی گسترده و برخوردار از مراتب و سطح متعالی دانشگاهی عنوان کرده و نقش شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی استان خوزستان در انتقال تجارب و بهره گیری از آنها با توجه به گستردگی و ابعاد مختلف اعضای این شــورا مــهم و اثر بخش عنوان کرد .
 رشیدی با تشریح برخی از چالش های پیش روی این مجموعه ، جایگاه و عملکرد روابط عمومی ها در معرفی و شناساندن این دست چالش ها جهت تنویر افکار عمومی حائز توجه شمرد .
 در ادامه ی سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی استان خوزستان ، امید زمانی مدیرروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان طی گزارشی از نشست های اخیر این شورا ، آسیب شناسی ، برنامه ریزی ، هم اندیشی ، همسان سازی عملکردهای روابط عمومی ها ، کاهش هزینه ها و جلوگیری از موازی کارهای احتمالی و ساماندهی امور مشترک در ارتباط با رسانه ها را از اهم موضوعاتی برشمرد که این شورا در صددپیگری و تحقق آنهاست .
 وی اظهار داشت : تشکیل چهار کمیته کاری و برگزاری نشست های جداگانه در این کمیته ها ،راه اندازی پورتال مشترک با موضوع حمل و نقل و مسکن ، پیگیری انتشار نشریه داخلی و حضور مشترک در نمایشگاه های مرتبط از دیگر اقداماتی این شورا به شمار می آید .
 زمانی همچنین بر لزوم حضور مدیران روابط عمومی ها در نشست های شوراهای حمل و نقل و مسکن استان خوزستان به منظور شفاف سازی ، پاسخگویی و چاره جویی هر چه بهتر به منظور یاری به مدیران این مجموعه تأکید کرد .
 وی با اشاره به لزوم تغییر نگرش در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به روابط عمومی ها که به مثابه ی هزینه تلقی می گردد ، آن را سرمایه گذاری بلند مدت بر روی افکار مخاطبین سازمان معرفی کرد .
 مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ، ایجاد درک و تلقی صحیح از چالش ها و مشکلات پیش رو برای مردم را از کارکردهای مطلوب روابط عمومی ها عنوان کرد .
 در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در خوزستان ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص نحوه ی بهره گیری از شیوه های اثر بخش و کارآمد به منظور افزایش آگاهی و اطلاع عموم مخاطبین به تبیین این راهکارها با ذکر مصادیق آن پرداختند .
 در ادامه این نشست ضمن معرفی «حسن پور» به عنوان مدیر جدید روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب ، از زحمات و فعالیت های علی مهدی پور مسوول سابق روابط عمومی این اداره کل با اهدای لوح سپاس توسط مهندس دهقانی تقدیر شد .
 سومین نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان به میزبانی اداره کل راهآهن جنوب برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد