درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20063صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 11 آذر 1394 - 15:27
اﻣﻀﺎی ﺗﻔﺎهم نامه همکاری بانک پارسیان ﺑﺎ بیمه ساچه ایتالیا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون بین الملل بانک پارسیان از امضای تفاهم نامه همکاری در رابطه با ایجاد ﺧﻄﻮط اﻋﺘﺒﺎریﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت توسطﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ دولتی ﺳﺎﭼﻪ اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ و بانک پارسیان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون بین الملل بانک پارسیان از امضای تفاهم نامه همکاری در رابطه با ایجاد ﺧﻄﻮط اﻋﺘﺒﺎریﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت توسطﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ دولتی ﺳﺎﭼﻪ اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ و بانک پارسیان خبر داد.

به گزارش ،این تفاهم نامه خارج از ضمانت نامه وزارت امور اقتصاد و دارایی ایران و صرفاً با بانک های پارسیان، سامان و پاسارگاد از میان سایر بانک های ایرانی و بصورت جداگانه امضا شد.


به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، منصور تفضلی معاون بین الملل بانک پارسیان امضای این تفاهم نامه را با بیمه ساچه ﻓﺮﺻت مناسبی ﺑﺮای توسعه روابط بانکی بین بانک پارسیان و بانک های ایتالیایی دانست و ضمن اعلام آمادگی بانک پارسیان برای توسعه روابط با بانک های ایتالیایی، گفت : ﺣﻀﻮر هیات ﻋﺎﻟﯽ رﺗﺒﺔ اﯾﺘﺎﻟﯿﺎﯾﯽ در اﯾﺮان ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ زﻣﯿﻨﻪ ﺳﺎز ﺷﺮوع همکاری های اﻗﺘﺼﺎدی و ﺑﺎﻧﮑﯽ در دوران ﭘﺴﺎ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺑﺎﺷﺪ.
عقد این تفاهم نامه در حاشیه نشست هیات ایتالیایی بامقامات بانک مرکزی ج.ا.ا و نمایندگان سایر بانکهای ایرانی انجام شد.


تفضلی اﺑﺮاز اﻣﯿﺪواریﮐﺮد ﭘﺲ از اﺟﺮاﯾﯽ ﺷﺪن ﺑﺮﺟﺎم، همکاری و گسترش رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ بانک پارسیان و بانک های ایتالیایی بیشتر ﺷﻮد.


همچنین در این نشست که برخی از مسئولان بانک های کشور نیز حضور داشتند؛ مذاکرات دو جانبه ای بین مدیران بانک های ایتالیایی و ایرانی به منظور گسترش همکاری ها در آینده صورت گرفت.


در دیدار هیات ایتالیایی با مقامات بانک مرکزی ج.ا.ا و نیز مسئولین بانک های کشورمان که با حضور آقایان کامیاب، معاون ارزی، تهرانفر معاون نظارتی و چند تن از مسئولان این بانک و همچنین آقایان کارلو کالندو قائم مقام وزیر توسعه اقتصادی، مائورو کانسیاتوری سفیر ایتالیا در ایران، گایدا روزا رییس کمیته امور بین‌الملل انجمن بانکی ایتالیا و جیووانی کاستالانتا رییس هایت مدیره بیمه ساچه و شماری چند از مقامات بانک های ایتالیایی برگزار شد، گسترش روابط اقتصادی و بانکی تهران و رم مورد تاکید قرار گرفت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد