درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20106صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 14 آذر 1394 - 10:45
انعکاس مسئولیت اجتماعی بانک مسکن در تبلیغات
مسعود ایزدی رییس روابط عمومی بانک مسکن طی سخنانی هدف از اجرای این کمپین تبلیغاتی در 3 فاز را استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی به منظور بیشتر در کنار هم بودن اعضای خانواده ها دانسته و به اجرای وظیفه مسوولیت اجتماعی بانک مسکن با هدف در کنار هم بودن اعضای خانواده های ایرانی با توجه به استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی و وسایل الکترونیکی تاکید کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مادربزرگ از مغازه برگشته و میوه ها را در حوض آبی وسط حیات می شوید؛ در حال دم کردن چای است که تلفن زنگ می زند؛ دخترش روی پیغامگیر تلفن پیام می گذارد و از او می خواهد که بار سنگین برندارد. بعد از او، پسرش زنگ زده و از او می خواهد که با نوه اش تلفنی احوالپرسی کند. اما بانوی سالخورده منتظر دیدار آنها بوده و نه پیام تلفنی. چهره اش کمی درهم می رود و درحالی که برای نوه اش دعا می کند از پله ها به سمت اتاقش می رود تا پیغامگیر را خاموش کند.


"ابزارهای الکترونیکی کاربردهای دیگری دارند". این پیام آگهی جدید بانک مسکن است که با بهره گیری از مفهومی جدید و تا حدی متفاوت از تبلیغات سایر بانکها منتشر شده است. ایده ای برگرفته از مسئولیت اجتماعی. بانک مسکن در رویکرد جدید خود، تنها استفاده از روش های الکترونیکی و فضای مجازی برای تسهیل عملیات بانکی را تبلیغ نمی کند بلکه آن را فرصتی برای بیشتر باهم بودن در جمع خانواده برمی شمرد. فرصتی که تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان موبایلی آن را از افراد خانواده گرفته اند و اکنون این فضای مجازی به تهدیدی بالقوه برای خانواده ایرانی بدل شده است؛ چنانکه گویا هر تبلیغی برای استفاده بیشتر از فضای مجازی، بر قطر دیوار بین والدین و فرزندان و همسران می افزاید.

 

در اینجا بانک مسکن هوشمندانه وارد عمل شده و با آگهی های خود، افراد خانواده ها را به کنار گذاشتن تلفن، موبایل و رایانه فرا می خواند. از منظر ایفای مسئولیت اجتماعی، بانک مایل است این پیام را به مخاطبان خود منتقل کند که هیچ چیز نمی تواند جای ارتباط رودر رو با اعضای خانواده و در کنار هم بودن را بگیرد. در حقیقت ابزارهای الکترونیکی بوجود نیامده اند تا موجب تنهایی، گوشه نشینی و آسیب های اجتماعی دیگر که گریبانگیر جوامع امروزین هستند، گردند.

 

هرچند اساسا ایفای مسئولیت اجتماعی، هزینه هایی دارد که یک بنگاه اقتصادی می پذیرد تا جامعه ای بهتر برای همه کارکنان و مشتریانش بسازد اما تنها هنگام ایفای یک مسئولیت اجتماعی است که "سودمندی" برای جامعه جانشین تفکر "سودآوری" در بنگاه می شود و مدیران و کارکنان یک بنگاه اقتصادی، اهداف متعالی تری از آنچه بنگاه برای آن خلق شده را پی می گیرند.از این منظر، رویکر جدید بانک مسکن با هدف جلب و جذب خانواده ها به استفاده صحیح و کارآمد از ابزارهای الکترونیکی بویژه در حوزه بانکداری الکترونیکی، نظیر همراه بانک، درگاه های تراکنش اینترنتی و تلفن بانک، معنایی جدید می یابند و آن، ابزارهایی برای کاهش زمان هدررفته در رفت و آمدها و دریافت و پرداخت ها به منظور باهم بودن و در کنار خانواده بودن است.

 

این به معنای تلاقی مجدد ارزش های سودآوری بنگاه با ارزش های والاتری نظیر استحکام بنیان خانواده و اجتماع است.گفتنی است این موارد در نشست بررسی و نقد کمپین تبلیغاتی بانک مسکن که با هدف اجرای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن در استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی و نزدیک شدن خانواده ها به هم و با حضور مسوولان روابط عمومی بانک مسکن، شرکت مشاور تبلیغاتی و نماینده رسانه های اثرگذار بانکی برگزار شد،مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مسعود ایزدی رییس روابط عمومی بانک مسکن طی سخنانی هدف از اجرای این کمپین تبلیغاتی در 3 فاز را استفاده صحیح از بانکداری الکترونیکی به منظور بیشتر در کنار هم بودن اعضای خانواده ها دانسته و به اجرای وظیفه مسوولیت اجتماعی بانک مسکن با هدف در کنار هم بودن اعضای خانواده های ایرانی با توجه به استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی و وسایل الکترونیکی تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد