درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20142صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 15 آذر 1394 - 17:15
بانک شهر پیشتاز در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در نظام بانکی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در این بانک اظهار کرد: استقرار این سیستم در بانک‌شهر در راستای توجه به منابع انسانی و افزایش کیفیت در خدمات رسانی این بانک صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در این بانک اظهار کرد: استقرار این سیستم در بانک‌شهر در راستای توجه به منابع انسانی و افزایش کیفیت در خدمات رسانی این بانک صورت گرفته است.

به گزارش  به
روابط عمومی فائو، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک به‌ عنوان بانکی پیشرو و حامی سلامت، نخستین بانکی است که به استقرار نظام سلامت و ایمنی به ‌منظور توسعه پایدار HSE(نظام مدیریت فراگیر سلامت، ایمنی و محیط زیست) درنظام بانکی اقدام کرده‌است.


وی با اشاره به ویژگی‌های این سیستم افزود: فلسفهHSE و محیط‌زیست و کرامت انسانی، از طریق نگاهی سیستماتیک و مرتبط با عوامل مختلف سلامت، ایمنی و زیست‌محیطی نه تنها در زندگی کارکنان و تمامی مشتریان، بلکه در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.


مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بر این باوریم با نیازسنجی و به‌کارگیری برنامه‌های کاربردی بهداشتی و ایجاد انگیزه لازم جهت پیروی از روش‌های اجرایی در این نظام، در آینده نه‌چندان دور شاهد ارتقاء سطح سلامت کارکنان، حذف ریسک فاکتورهای بهداشتی، ایمنی، محیط‌زیستی، تطابق بهینه شرایط کار با کارکنان، افزایش کیفیت خدمات و در نتیجه ارتقاء رضایت روزافزون مشتریان و در نهایت تسهیل دستیابی به اهداف عالی بانک شهر خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد