درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20178صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 17 آذر 1394 - 07:56
شروع همکاری استراتژیک دو برند برتر خدمات الکترونیک بانکی ایرانی و سوئیسی
یک شرکت مطرح ایرانی و یک شرکت مطرح سوئیسی در حوزه خدمات الکترونیک بانکی قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک امضا کردند.
  

شروع همکاری استراتژیک دو برند برتر خدمات الکترونیک بانکی ایرانی و سوئیسی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک شرکت مطرح ایرانی و یک شرکت مطرح سوئیسی در حوزه خدمات الکترونیک بانکی قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک امضا کردند، شرکت ایرانی توسن و شرکت سوئیسی تمنوس قرارداد انحصاری همکاری استراتژیک برای توسعه نرم‌افزارهای بانکی امضا کردند. با توجه به علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی به سرمایه‌گذاری در ایران، شرکت تمنوس به‌عنوان یکی از برترین برندهای نرم‌افزارهای سامانه‌های یکپارچه بانکی (Core Banking) در دنیا با بیش از ۱۰۰۰ مشتری و شرکت توسن به‌عنوان تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی و پرداخت در ایران با سهم قابل‌توجهی از بازار برای ایجاد مرکز فناوری‌های برتر بانکی (Center of Excellence) در زمان مناسب در ایران به توافق رسیدند. سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال دانش فنی و ایجاد و بومی‌سازی راه‌حل بانکی از اهداف اصلی این همکاری برشمرده می‌شود.
شرکت توسن به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی علاوه بر حفظ و گسترش محصولات فعلی خود، به‌منظور تنوع سبد خدمات خود، پوشش سلایق مختلف بازار و با پیش‌بینی ورود بانک‌های خارجی به کشور به‌عنوان تنها استقرار دهنده تمنوس در ایران خدمات نصب، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی این نرم‌افزار را به بازار بانکی کشور ارائه خواهد کرد. مشتریان بانکی اعم از بانک‌های خارجی و داخلی، ازاین‌پس می‌توانند از مزایای این همکاری و مشارکت راهبردی توسن و تمنوس بهره‌مند شوند.

 

منبع: فاوا نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد