درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21397صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 14:15
رتبه «بانک شهر» در کنکور شرکت‌های ایرانی
دکتر فرشاد فخیمی - «بانک شهر» سال گذشته در بین 500 شرکت برتر ایران با جهش 16 پله‌ای، از رتبه 56 به رتبه 40 صعود کرد و در بین 10 شرکت موفق که بیشترین رشد را داشته‌اند، قرار گرفت که البته اگر این ارزیابی را صرفاً به شرکت‌هایی که از رتبه دو رقمی یعنی زیر 100 برخوردار بوده‌اند متمرکز کنیم، «بانک شهر» در بین 5 شرکت موفق که بیشترین رشد را داشته‌اند، قرار می‌گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان مدیریت صنعتی ایران امسال نیز برابر روال 18 سال گذشته خود، 500 شرکت برتر اقتصادی ایران در سال گذشته را معرفی کرد. این رتبه‌بندی که به واسطه قدمت، وسعت و دقت از جایگاه ممتازی در معادلات اقتصادی کشور برخوردار است، نوعی ارزیابی محسوب می‌شود که میزان اعتبار شرکت‌های مطرح داخلی در بازار سرمایه و فضای تجاری را مشخص می‌کند و سنگ محک معتبری است که با آن می‌توان میزان موفقیت برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های به عمل آمده برای رشد و توسعه هر شرکت را مورد بررسی قرار داد.

 

در رتبه‌بندی فوق که نمونه‌ای موفق از رده‌بندی معتبر مؤسسه فوربس با حدود یک قرن سابقه است، علاوه بر شرکت‌هایی که بالاترین میزان فروش را داشته و بیشترین درآمد را کسب کرده‌اند، شرکت‌هایی که بالاترین رشد درآمد را داشته و بیشترین صعود را در جدول شرکت‌های موفق، تجربه کرده‌اند نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. واقعیت این است در شرایطی که کشور از رکود و سکون اقتصادی رنج می‌برد، نظام بانکی با تدابیر مدیران ارشد اقتصادی و مالی از بالاترین دارایی و از بیشترین حاشیه سود برخوردار بوده و در این میان «بانک شهر» از جایگاه متمایزی برخوردار است.


در حالی که بیش از نیمی از 500 شرکت برتر کشور در پایتخت متمرکز هستند، «بانک شهر» با نگاه کلان، تمرکز خود را از تهران و سایر کلان‌شهرهای کشور فراتر گذاشته و پس از ورود به مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، حضور در شهرهای متوسط و میانی سراسر کشور را نیز در دستور کار قرار داده است. بر پایه این بررسی که به منزله آزمونی دشوار و کنکوری سخت بین شرکت‌های معتبر ایرانی است که در آن رقابتی فشرده و نزدیک جریان دارد، مجموعه «بانک شهر» به عنوان یکی از 10 شرکت موفق کشور، در بین 10 شرکتی قرار گرفته که جایگاه آنها در فهرست شرکت‌های برتر، ارتقای خیره‌کننده‌ای داشته و در مدت زمان کوتاهی، موفق به حضور در بین بزرگان اقتصاد ایران شده، بزرگانی که بخشی از آنها به قدمت شکل‌گیری اقتصاد مدرن به کشورمان، سابقه فعالیت اقتصادی دارند.

 

«بانک شهر» سال گذشته در بین 500 شرکت برتر ایران با جهش 16 پله‌ای، از رتبه 56 به رتبه 40 صعود کرد و در بین 10 شرکت موفق که بیشترین رشد را داشته‌اند، قرار گرفت که البته اگر این ارزیابی را صرفاً به شرکت‌هایی که از رتبه دو رقمی یعنی زیر 100 برخوردار بوده‌اند متمرکز کنیم، «بانک شهر» در بین 5 شرکت موفق که بیشترین رشد را داشته‌اند، قرار می‌گیرد.


بر این مبنا، اغراق نیست اگر بگوییم «بانک شهر»، مسیر ترقی و تعالی را به جای این که پله پله طی کند، به اصطلاح 16 پله یکی طی کرده و در طول سال گذشته که هیچ یک از شرکت‌های بزرگ از حرکت باز نایستاده‌ بودند، به یک باره با 16 پله جهش، خود را در جمع 10 شرکت بزرگی قرار داد که بیشترین رشد را از نظر رتبه‌بندی میزان سرمایه داشته‌اند و از این مهم‌تر، در کمترین زمان ممکن، عنوان خود را به جایگاه ارزشمند حضور در بین 40 شرکت برتر ایران از نظر سرمایه ارتقاء داد.

 

بدون تردید، امروز «بانک شهر» به عنوان مجموعه‌ای ارزشمدار و دانش‌محور، استحقاق و شایستگی خود را به عنوان مرجعی مطمئن برای جذب و جلب سپرده‌ها و سرمایه‌‌های خُرد و کلان شهروندان و سرمایه‌گذاران به اثبات رسانده و در شرایطی که کشور از سکون و رکود اقتصادی در رنج است، تمامی تلاش خود را به عمل آورده تا حاصل دسترنج مشتریان و سهامداران خود را روز به روز ارتقاء داده و به اعتبار این مجموعه به عنوان یک بنگاه اقتصادی قابل اعتماد که با نگاه اجتماعی به موضوع اقتصاد، مصالح انسانی را بر منافع مالی مقدم دانسته و شاید، برکت سرمایه این مجموعه مالی نیز به لطف پروردگار از همین نوع نگاه ناشی می‌شود، بیفزاید و آینده امید بخش‌تری را برای خانواده بزرگ بانک شهر رقم بزند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد