درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 12:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21892صفحه نخست » یکشنبه، 9 اسفند 1394 - 23:52
درخشش بانک شهر در دومین همایش نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر به لحاظ تعداد مقالات پذیرفته شده دومین همایش نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور در جایگاه دوم قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر به لحاظ تعداد مقالات پذیرفته شده دومین همایش نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور در جایگاه دوم قرار گرفت.


به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، بنابر آمار اعلامی از سوی دبیرخانه همایش، در مجموع ۲۲۶مقاله از سوی ۲۸بانک و مؤسسه اعتباری ارسال که بر اساس نظر کمیته علمی همایش، تعداد ۶۲مقاله جهت درج در مجموعه مقالات همایش برگزیده شده است.


بانک شهر با ارسال ۲۹مقاله و پذیرش نهایی ۹مورد از مقالات ارسالی، در جایگاه دوم در میان ۲۸بانک و موسسه اعتباری قرار گرفته است.


بنابر اعلام مدیریت امور سازمان و برنامه‌ریزی به عنوان دبیر نظام پیشنهادهای بانک، دومین همایش نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور با حضور بانک‌های خصوصی و دولتی برگزار شد.


بر این اساس، بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش، به همت اداره تحقیق و توسعه‌، حضور مؤثری در ارسال و داوری مقالات و همچنین مشارکت در روند اجرایی همایش داشته است.


اسامی برگزیدگان مقالات پذیرفته شده به شرح زیر است:
ردیف
عنوان مقاله
نویسنده / نویسندگان
واحد سازمانی
۱
توسعه خدمات جدید و عوامل موثر بر عملکرد مالی آن در صنعت بانکداری
حسین محمدپورزرندی و شهرام قهرمانی و مهدی رضوانی
ستاد- مدیریت امور بین‌الملل
۲
به‌کارگیری عوامل موثر برای کاهش زمان تبدیل ایده به محصول در نظام پیشنهادات
سیدمرتضی صالحی و محمد شفیع‌خانی و سیدخلیل سجادی
ستاد- مدیریت امور سازمان و برنامه‌ریزی
۳
نظام پیشنهادها محور سیستم مدیریت سلامت، ایمنی، محیط زیست (HSE)، رویکردی خلاق در ایجاد بانک سلامت‌محور
اکرم صدفی‌طهران
ستاد- مدیریت امور توسعه سلامت
۴
طراحی مدل مفهومی برای پایداری سیستم نظام پیشنهادات کارکنان با استفاده از تحلیل عاملی و تحلیل خوشه‌ای
میثم دسترنج و
علی حق گو
باجه شهید دستغیب شیراز
۵
شناسایی و رتبه‌بندی عوامل سازمانی موثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با استفاده از روش AHP فازی
۶
بررسی نقش نظام پیشنهادات بر عملکرد کارکنان بانک شهر
باقر نگهداری
شعبه معالی‌آباد شیراز
۷
شناسایی و رتبه‌بندی موانع پیاده‌سازی نظام پیشنهادها در بانک شهر با استفاده از تکنیک AHP و ارائه راهکارهایی برای توسعه آن
۸
مدیریت همگرایی در پرتو رهبریت کایزن
محمد خواجه‌سروی
شعبه یزد
۹
بررسی چالش‌ها و آسیب‌های فراروی نظام پیشنهادها؛ فرایند اجرای آن در شبکه بانکی ایران
بهرام حاتمی
شعبه علامه امینی اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد