درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22122صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 اسفند 1394 - 11:14
سه روابط عمومی برتر بیمه ای از دیدگاه خبرنگاران انتخاب شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق نظرسنجی به ترتیب آرا بیمه پارسیان، بیمه آسیا و بیمه رازی رتبه اول تا سوم را کسب کردند و نسبت به سایر روابط عمومی های شرکتهای بیمه حایز شاخص های مورد نظر بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق نظرسنجی به ترتیب آرا بیمه پارسیان، بیمه آسیا و بیمه رازی رتبه اول تا سوم را کسب کردند و نسبت به سایر روابط عمومی های شرکتهای بیمه حایز شاخص های مورد نظر بودند.

به گزارش ریسک نیوز،بدون شک روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه ی مدرن است، این ساختار در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته ولی در جوامع جهان سومی این ساختار بیشتر تقلیدی و دچار روزمرگی و پراکنده کاری شده است.

آنچه که مسلم است روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

واحد روابط عمومی در سازمان ها چهار نقش اساسی آینده نگری ،نقش بحران ستیزی ،نقش اعتبارسازی برای سازمان و نقش فرهنگ سازی را ایفا می کنند اما انچه که در ایفای بهینه این نقش در روند حرکتی روابط عمومی نقش بسزایی دارد نحوه ارتباط با رسانه ها از سوی این واحد سازمانی است.

چه بسا بوده اند روابط عمومی هایی که در ایفای نقش خود درسازمان تلاش بسیاری داشته اند اما به دلیل عدم ارتباط بهینه با رسانه ها که در واقع نقش اطلاع رسانی اخبار سازمان ها را ایفا می کنند ، با شکست مواجه شده اند چرا که رسانه ها در واقع حلقه اتصال روابط عمومی جهت انتقال اخبار و انتشار داده ها با جامعه هستند.

در این راستا خانه خبرنگاران بیمه در فضای مجازی اقدام به انجام یک نظر سنجی از خبرنگاران صنعت بیمه در خصوص نحوه عملکرد روابط عمومی های شرکتهای بیمه کرده است.

این نظر سنجی در شاخص های نحوه تعامل با رسانه ، میزان در دسترس بودن مدیر روابط عمومی برای خبرنگاران معین شده ،پاسخگو بودن روابط عمومی (ارسال تکذیبیه ،ارسال اطلاعات ، امکان دسترسی برای خبرنگاران برای پرسشگری از مدیران شرکت) انجام شده است.

بنابر این گزارش طبق نظرسنجی به ترتیب آرا بیمه پارسیان، بیمه آسیا و بیمه رازی رتبه اول تا سوم را کسب کردند و نسبت به سایر روابط عمومی های شرکتهای بیمه حایز شاخص های مورد نظر بودند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد