درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:02   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22137صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اسفند 1394 - 13:10
تقدیر روابط عمومی بانک دی از رسانه‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل روابط عمومی بانک دی در پیام تبریکی به رسانه‌ها به مناسبت فرارسیدن سال جدید از همراهی خبرنگاران با شبکه بانکی کشور به ویژه بانک دی تقدیر کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل روابط عمومی بانک دی در پیام تبریکی به رسانه‌ها به مناسبت فرارسیدن سال جدید از همراهی خبرنگاران با شبکه بانکی کشور به ویژه بانک دی تقدیر کرد.


به گزارش شارا: در این پیام که از سوی ابراهیم صفرلکی منتشر شده آمده است: «در روزهای پایانی سال 1394 از همراهی و همدلی همه فعالان رسانه‌ای کشور که امر خطیر اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند، تقدیر کرده و از پروردگار عزت و سلامتی را برای همه آنها خواستاریم.»


مدیرکل روابط عمومی بانک دی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای کشور به خوبی در تحقق شعار همدلی و همزبانی در این سال گام برداشتند، تصریح کرده است: « پایان سال فرصت مغتنمی است تا از جایگاه تلاشگران عرصه خبر و رسانه که در جامعه امروزی در راستای اعتلا بخشی فرهنگ پربار دینی، صیانت از ارزش‌های انقلاب و پایبندی به مولفه‌های اطلاع‌رسانی با نگرش دقیق و بینش عمیق فعالیت می‌کنند تقدیر و تجلیل شود.


وی با بیان اینکه بانک دی تلاش کرده است با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع همکاری نزدیکی با اهالی رسانه داشته باشد، عنوان کرده است: «بی شک انتشار و بازنشر بیش از پنج هزار بار اخبار بانک دی طی سال 1394 مرهون تلاش‌های عزیزانی است که بی وقفه خدمات نظام بانکی به جامعه را ترویج کرده و وظیفه خطیر شفافیت را به دوش می‌کشند.»


صفرلکی در ادامه نوروز را فرصتی برای زدودن و نوشدن و انرژی گرفتن از طبیعت دانسته و خاطرنشان کرده است: «همان گونه که شکوفه‌های بهاری خبر از رویشی جدید داده و آغاز دیگر را نوید می‌دهند، برای همه همکاران رسانه‌ای کشور ضمن آرزوی سلامتی و سعادتمندی از خداوند منان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهیدان را خواستاریم و امیدواریم که خدمتگزاران به جامعه و نظام در پرتو عنایات حضرت بقیه‌الله (عج) موفق و پایدار باشند.»


مدیرکل روابط عمومی بانک دی در پایان ابراز امیدواری کرده است که همکاری خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با شبکه بانکی کشور و بانک دی همانند سال‌های گذشته در سایه اعتماد و صداقت تداوم داشته و همه در ترویج و معرفی خدمات بانکی به ویژه بانکداری الکترونیک پیشگام باشند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد