درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22451صفحه نخست » یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 19:25
بستر سازی ایجاد شهر الکترونیک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر با جدیت دنبال می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این ‌که سیستم بانکی، موتور محرک اقتصاد کشور بوده و نقش مهمی در رشد آن دارد، گفت: پیش از این ۳۰ تا ۲۵درصد منابع مالی کشور در اختیار موسسات مالی غیرمجاز بود که نظارت کاملی نیز بر آنان وجود نداشت اما با تدبیری که اخیراً در زمینه کاهش نرخ سود بانکی انجام شده است، این موسسات نیز در حال ساماندهی است و امیدواریم دولت این موضوع را به سرانجام برساند.


وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های بانک شهر اظهار کرد: این بانک با هدف حمایت از عمران و آبادانی شهرها تاسیس شد تا پروژه‌های شهری را که در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان نقش اساسی دارد به سرانجام برساند.


وی افزود: پروژه‌های استراتژیک با نسل آینده در ارتباط است در حالی که پیش از این کمتر از یک درصد منابع شبکه بانکی به آن اختصاص می‌یافت، اما با تاسیس بانک شهر اقدامات زیادی در این زمینه و در حوزه عمرانی کلانشهرها انجام شده است.


مدیرعامل بانک شهر در ادامه اظهار کرد: پیش از این عمده منابع این بانک متعلق به شهرداری کلانشهرها بود، اما هم اکنون حدود ۹۰درصد منابع، مربوط به شهروندان است و بانک شهر نیز این منابع را برای رفاه آنان هزینه می‌کند.


وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر دنبال می‌شود و راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، استقرار دستگاه‌های PC – POS برای پرداخت هزینه تاکسی، ارتباط با بانک شهر از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری و غیره از جمله این اقدامات است.


پورزرندی خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه سیستم کارت شهروندی برای استفاده در مترو و اتوبوس و تاکسی فعال شده و در حال توسعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد