درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2277صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 11 آبان 1399 - 10:08
شش عادت مشترک مردمان موفق
بسیاری از مردم نمی دانند وقت و زمان خود را چگونه برنامه ریزی کنند تا به همه کارهایشان برسند. در زندگی علاوه بر کار و بودن در کنار اعضای خانواده، موارد دیگری نیز همچون تفریح، وقت گذراندن با دوستان، ارتباط برقرار کردن با افراد جدید، مطالعه، خواب و ... هم هستند که باید برای آنها وقت گذاشت. اما چگونه می توان زمان را مدیریت کرد؟ با انتخاب درست و اولویت بندی کارها، می توان تا حدی موفق بود. در اینجا ۶ موردی را نام برده ایم که افراد موفق انجام می دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چگونه می توان زمان را مدیریت کرد؟ با انتخاب درست و اولویت بندی کارها، می توان تا حدی موفق بود. در اینجا ۶ موردی را نام برده ایم که افراد موفق انجام می دهند.

بسیاری از مردم نمی دانند وقت و زمان خود را چگونه برنامه ریزی کنند تا به همه کارهایشان برسند. در زندگی علاوه بر کار و بودن در کنار اعضای خانواده، موارد دیگری نیز همچون تفریح، وقت گذراندن با دوستان، ارتباط برقرار کردن با افراد جدید، مطالعه، خواب و ... هم هستند که باید برای آنها وقت گذاشت. اما چگونه می توان زمان را مدیریت کرد؟ با انتخاب درست و اولویت بندی کارها، می توان تا حدی موفق بود. در اینجا ۶ موردی را نام برده ایم که افراد موفق انجام می دهند.
 

۱. کارهایتان را اولویت بندی کنید
در مورد فعالیت های زندگی، به خود حق انتخاب بدهید. با کمی تلاش می توانید درک عمیقی به این موضوع پیدا کنید. بیشتر روی کارهایی تمرکز کنید که شاد و سودآور و با سبک زندگی شما جور هستند. اگر به طور مثال، دوست دارید خانواده پر جمعیتی داشته باشید باید بدانید که بچه ها به توجه زیاد نیاز دارند و شما باید نوعی از زندگی را انتخاب کنید که زمان زیادی برای حمایت از فرزندان داشته باشد. یا مثلا، مشاور فعال در زمینه موفقیت بیشتر دوست دارد با شرکت های مختلف کار کند و اینکه مدیر عامل یک شرکت بزرگ باشد او را خوشحال و راضی نمی کند. باید انتخاب های ما بر اساس سبک زندگی ای باشد که آن را دوست داریم.

۲. اثرگذار باشید
شما نمی توانید همه کارها را به خوبی انجام دهید. اصولا کارهایی را که خوب انجام می دهید به شما حس لذت می دهند و زمان کمتری نیز می گیرند. سعی کنید سراغ چیزهایی که زمان زیادی از شما می گیرند و از عهده تان خارج است نروید. بیشتر انتخاب های خود را روی خواسته هایتان متمرکز کنید و به کارهایی که خارج از حوزه علاقه مندیتان است، نه بگویید. با تدبیر زندگی کنید نه قراردادی.

۳. فعالیت های خود را یکجا کنید
بسیاری افراد نمی دانند چگونه وقت خود را تقسیم کنند که به کار، خانواده، تفریح و دوستانشان برسند. از هماهنگ کردن زمان برای رسیدگی به همه آنها دست بکشید. سعی کنید همه آنها را یکجا داشته باشید و موقعیت ها را با هم ادغام کنید. مثلا زندگی اجتماعی خود را در میان همکاران پیدا کنید. سعی کنید در محل کار خود افرادی را پیدا کنید که علاقه مندی های مشترکی با شما دارد. به این ترتیب کار و دوستانتان یکجا شده اند.

۴.وقت تلف کن ها را مدیریت کنید
رسانه های اجتماعی، خانواده، دوستان، کارمندان، همکاران و ... می توانند در موقعیت های خاص، وقت گرانبهای شما را بگیرند. البته اگر شما این اجازه را به آنها بدهید. زمان خود را برای کارهای مهم تر خرج کنید. فعالیت هایی که هیچ سودی برای شما ندارند را محدود کنید.

۵. یادگیرنده فعال باشید
شاید تصور کنید مطالعه و یادگیری زمان زیادی از شما بگیرد اما همیشه راه و ابزاری برای مدیریت کردن زمان و رسیدگی به اولویت های کاری وجود دارد. همیشه به دنبال راهی باشید که بتواند یک ساعت از وقت شما را برای یادگیری خالی بگذارد.

۶. شاد باشید
خود را برای اینکه نتوانسته اید همه کارها را به خوبی انجام دهید، سرزنش نکنید زیرا باید کارهایی کنید که به توجه و تمرکز نیاز دارند. این همیشه اتفاق می افتد. اگر بعضی از کارها را نیمه تمام رها کردید هیچ مشکلی پیش نمی آید و دنیا تمام نمی شود. پیشرفت خود را جشن بگیرید و به داشته های موفق خود افتخار کنید. با تمام کردن هر کار به طور کامل، یک پیروزی کوچک کسب می کنید و این پیروزی های کوچک شما را به پیروزی بزرگی سوق خواهند داد.


منبع: افکار

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد