درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:44   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23371صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:16
پیام بانک کشاورزی به مناسبت روزارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.


به نام پروردگار پویایی
عزیزان پر تلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی،
سلام و درود بر شما
بیست و هفتم اردیبهشت ماه ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی گرانبهاست تا از نیروهای خدوم، زحمتکش و گمنام روابط عمومی قدردانی کنیم.


مدیران موفق همواره بر اهمیت مدیریت افکار واقف اند و آن را یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی در هر سازمان می دانند. روابط عمومی، بازوی توانمند مدیریت در ایجاد تعادل میان محیط درون و بیرون سازمان است به نحوی که علاوه بر نمایش توانمندی ها، داشته ها و تولیدات سازمان، وظیفه انتقال بازخوردها از محیط بیرون سازمان به مدیریت را نیز بر عهده دارد.


در عصر کنونی ارتباطات، جایگاه روابط عمومی های نوین به گونه ای ممتاز و قدرتمند در سازمان ها پیش بینی شده است چرا که به راستی قلب تپنده هر سازمان و عامل گردش عناصر حیات بخشی چون شادابی، روزآمدی و انگیزه در سازمان ها ، فعالان عرصه روابط عمومی هستند.


در شرایط کنونی پسابرجام که چشمان کنجکاو دنیا به کشور عزیزمان ایران دوخته شده است، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و ارتباطات وظیفه خطیری بر دوش دارند تا با انعکاس به هنگام و شایسته موفقیت ها، ارزش ها، پیشرفت ها و هویت این مرز و بوم، تصویر شفاف و فاخری از ایران را به نمایش بگذارند و تبلیغات سوء بد خواهان را خنثی و مشارکت و دوستی جهان را به منظور تعالی و توسعه کشور جلب کنند.


به نوبه خود از عزیزان زحمتکش حوزه روابط عمومی و ارتباطات تشکر می کنم و از درگاه پروردگار بزرگ، توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر و موفقیت روزافزون برای تمامی فعالان این عرصه مسئلت دارم و امیدوارم مدیران سازمان ها بیش از پیش ، اهمیت و ضرورت نقش کلیدی روابط عمومی ها را دریابند تا با تعامل و آگاهی در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم پیمان با مقام معظم رهبری و دولت بزرگوار تدبیر و امید گام بر داریم.
مرتضی شهید زاده

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد