درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23604صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 18:17
سرپرست بانک ملی خبر داد: پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا در دستور کار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران با پیروی از فرمایشات رهبری، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین هدف خود دانسته و براساس برنامه‌های تعیین شده، پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا و کمک به تسهیل صادرات و افزایش تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران با پیروی از فرمایشات رهبری، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین هدف خود دانسته و براساس برنامه‌های تعیین شده، پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا و کمک به تسهیل صادرات و افزایش تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،محمدرضا حسین‌زاده سرپرست بانک ملی ایران که در جمع کارکنان این بانک سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: بانک ملی ایران یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که همیشه نقش ویژه‌ای در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت داشته و با تمام توان تلاش می‌کند تا با توجه به شرایط روز و فضاهای ایجاد شده بعد از مذاکرات هسته‌ای، نقش خود را بهتر و مطلوب‌تر ایفا کند.

 

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جذب حداکثری منابع، وصول مطالبات معوق، کمک به ایجاد اشتغال مولد و ارائه سرویس‌های بانکی بهتر به مشتریان از جمله اهداف این بانک در سال جاری است که کارکنان صدیق و زحمتکش این بانک همچون گذشته برای تحقق آنها تلاش خواهند کرد.

 

حسین‌زاده که از مدیران بانک ملی ایران می‌باشد پس از کسب تجربه در مشاغل مختلف بانکی و مدیریتی، در سال 86 به عضویت هیأت مدیره بانک ملی ایران درآمد و در روزهای اخیر با رفتن همتی به بیمه مرکزی به عنوان سرپرست بانک ملی ایران منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد