درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23817صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 18:46
برنامه های بانک ملی ایران در سال جاری
مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط ، طرح های نیمه تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط ، طرح های نیمه تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده که همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از برات کریمی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک ملی ایران در جمع مسئولان و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی سخن می گفت، ضمن تبریک سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت به این استان ابراز داشت: قطعاً این سفر بسیار پربرکت و پرمیمنت برای مردم منطقه و توسعه و شکوفایی استان خواهد بود.


وی با تقدیر از تلاش های موثر مدیران و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی و اشاره به کسب رتبه برتر این اداره امور شعب در زمینه عملکردی ابراز امیدواری کرد، همین تلاش و جدیت برای پیشرفت امور بانک ادامه یابد.


حسین زاده با ابراز خرسندی از سفر به استان آذربایجان غربی گفت: خیلی خوشحالم که اولین سفر من در مسئولیت جدید به این استان می باشد ، برای مردم این استان احترام ویژه ای قائل هستم چون مردمان این استان از ریشه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار می باشند .


وی با عنوان اینکه من خدمتگزار تمامی همکاران بانک هستم، تاکید کرد: اعتماد دولت محترم و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به خانواده بانک ملی ایران به جهت مسئولیت جدیدی که بر عهده یکی از کارکنان این بانک گذاشته شده است، برای همه اعضای بانک ملی ایران یک ارزش محسوب می شود.


حسین زاده با بیان اینکه تمامی همکاران باید خود را در برابر مشتریان نماینده مدیرعامل بدانند و متناسب با این جایگاه تصمیم گیری کنند، گفت: ما در بانک ملی ایران فعالیت می کنیم و چون بانک ملی ایران بزرگ است پس ما هم باید بزرگ فکر کنیم،برنامه های بلندپروازی داشته باشیم و افق های دور را ببینیم. بانک ملی ایران رسالت های سنگینی درخصوص کل مردم ایران دارد.
وی با اشاره به نگاه ویژه مسئولان بلندپایه کشور به این بانک در حوزه داخلی و بین المللی ادامه داد : متوجه مسئولیت مهمی که بر عهده گرفته ام هستم و مطمئنم مدیران و کارکنان بانک ملی ایران همراه این خدمتگزارشان خواهند بود تا جایگاه این بانک را بیش از پیش در کشور و دنیا ارتقا بخشیم و در این زمینه خواستار حمایت های تک تک همکاران هستم .


مدیرعامل بانک ملی ایران افزود : همه ما یک خانواده هستیم و نکته مهم انجام کارهای موثر برای مردم و آیندگان است و مطمئناً مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ملی ایران همچون همیشه درکنار هم، همدل و همزبان خواهند بود.


وی با بیان اینکه وقتی صمیمیت، همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم باشد، قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد، گفت: من به خاطر فعالیت طولانی مدت در بخش های مختلف بانک از جمله شعب ، به جزئی ترین مسائل و مشکلات همکاران واقفم و به همراه هیات مدیره محترم تمام تلاش خود را برای حمایت و رفع دغدغه های مختلف آنها از جمله مسائل معیشتی انجام خواهیم داد .


حسین زاده، شایسته سالاری را یکی از برنامه های محوری خود در بانک ملی ایران عنوان کرد و گفت : انشاءاله به شایسته سالاری توجه ویژه ای خواهد شد چون پویایی، خلاقیت، تحول و نوآوری زمینه ساز پیشرفت بانک محسوب می شود.


وی با اشاره به مزیت های مختلف استان آذربایجان غربی ابراز داشت: این استان تمام امکانات یک کشور پیشرفته را به طور بالقوه در خود دارد و باید با تلاش و جدیت و اختصاص منابع مالی در جهت رونق و توسعه استان اقدام گردد.


در ابتدای این همایش رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت: سپرده های موثر این اداره امور شعب با رشد 68ر28 درصدی در پایان سال 94 به 20 هزار و 226 میلیارد ریال رسیده است همچنین بانک ملی استان با داشتن 4ر22 درصد از سهم منابع ، رتبه اول را در میان بانک های استان در اختیار دارد.


یحیی حبیبی افزود: میزان تسهیلات پرداختی بانک ملی استان آذربایجان غربی در سال 94 به میزان شش هزار و 328 میلیارد ریال بوده است و مطالبات معوق این بانک 68 میلیارد ریال به میزان 92ر2 درصد کاهش داشته است.


در بخش پایانی این همایش پانلی با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و عباس شفیعی مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران برگزار شد که مدیران حاضر در این پانل پاسخگوی سوالات مختلف همکاران این اداره امور شعب بودند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد