درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24185صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 26 خرداد 1395 - 11:37
موسسه اعتباری عسکریه رسما ملل شد
در صحبت تلفنی که با مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی داشته ام، ایشان این موضوع را تایید کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار مطرح و تصویب شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، طبق مصوبه روز گذشته شورای پول و اعتبار، این شورا رای به تغییر نام مؤسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، حجت الاسلام امیررضا خلیلی در این باره گفت: در صحبت تلفنی که با مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی داشته ام، ایشان این موضوع را تایید کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار مطرح و تصویب شده است

 

قابل ذکراست از زمان حضور جناب آقای سیف در بانک مرکزی، برای اطلاع رسانی صحیح و دقیق، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در تمام جلسات شورای پول و اعتبار حضور دارد.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه در مورد روند تغییر نام این مؤسسه گفت: دلیل تغییر نام مؤسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت این مؤسسه در پسا برجام در خارج از مرزهای کشور بوده است و بانک مرکزی هیچ گونه فشاری برای تغییر نام نداشته است، همان طور که می دانید «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشگر می‌باشد و اسم ائمه نیست. لذا بعد از فراخوان عمومی و نظر سنجی از مردم عزیز این موضوع در مجمع عمومی 23 اسفند مطرح و تصویب شد و برای تایید نهایی منتظر تایید شورای پول و اعتبار بودیم.

خلیلی در ادامه افزود: به جهت تمکین از قانون تا به حال هیچ تابلویی از این مؤسسه تغییر نکرده و هیچ گونه تغییراتی هم نداشته ایم و ان شا الله به زودی به طور رسمی نام مؤسسه تغییر خواهد کرد.

 

خلیلی در ادامه افزود در جهت تمکین از قانون تا به حال هیچ تابلویی از این موسسه تغییر نکرده و هیچ گونه تغییراتی هم نداشته ایم و ان شا الله به زودی به طور رسمی نام موسسه تغییر خواهد کرد.

 

منبع: بانکداری ایرانی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد