درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24192صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 27 خرداد 1395 - 00:03
تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از مرز ۲۰۰ هزارنفرگذشت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش شارا از روابط عمومی بانک ملی ایران، امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود پنج ماه بیش از ۲۰۰هزارکاربرجذب این سامانه شدند.


در بهمن ماه سال گذشته پس از گذشت هشت سال از راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (سبا)، بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به آنها، سامانه بانکداری اینترنتی «بام» را راه اندازی کرد.


این سامانه براساس ویژگی «هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام های ویژه خود می تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) که در سامانه سبا به کار می رفت ، از دیگر ویژگی های این سرویس محسوب می‌شود.


مشتریان بانک ملی ایران که عضوسامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران (ساپتا)هستند،می توانندبدون مراجعه به شعبه و از طریق سایت اینترنتی این بانک به عضویت سامانه مذکور درآیند.

 

در تلگرام شارا عضو شوید:

 https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد