درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25099صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 مرداد 1395 - 10:44
بانک اقتصادنوین؛ میزبان دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی شبکه بانکی کشور
بانک اقتصادنوین؛ میزبان دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی شبکه بانکی کشوردومین جلسه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شبکه بانکی کشور با هدف افزایش انسجام و هماهنگی اقدامات روابط عمومی‌های نظام بانکی، به میزبانی بانک اقتصادنوین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این نشست که با حضور روسای روابط عمومی‌های شبکه بانکی برگزار شد، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در نظام بانکی، گفت: اقتصاد کشور کاملا متکی به نظام بانکی است و بانک‌ها می‌کوشند با همه محدودیت‌ها نقش موثر در اقتصاد ایفا کنند، بررسی‌ها نشان می‌دهد نظام بانکی در اکثر پروژه‌های ملی و بزرگ نقش موثر و تاثیر ایفا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه لازم است آحاد مردم جامعه از اقدامات و حمایت‌های نظام بانکی در همه عرصه مطلع شوند گفت: لازم است روابط عمومی‌های شبکه بانکی با استفاده از همه ابزارهای ارتباطی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در همه بخش‌ها اقدام نمایند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور تابعی از برنامه‌ها دولت محسوب می‌شوند و فعالیت و عملکرد شبکه بانکی در راستای تحقق اهداف دولت می‌باشد.
در ادامه این نشست محمدعلی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان رئیس جلسه ضمن تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص تامین مالی‌های صورت گرفته برای بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: نظام بانکی در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری داشته است که تامین منابع بنگاه‌های کوچک از جمله این اقدامات به شمار می‌رود که لازم است در خصوص این اقدامات اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف صورت پذیرد.
وی گفت: در این راستا و به منظور اطلاع هموطنان از اقدامات صورت گرفته روابط عمومی بانک‌ها به صورت مستمر آمار تسهیلات پرداخت شده را به تفکیک منتشر کنند.
وی اظهار داشت: به منظور تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی و استقلال روابط عمومی‌های بانکی، شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) با همکاری بانک مرکزی و پژوهشکده پولی و بانکی در ۱۶ مرداد ماه سال جاری رسما مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که این رسانه به عنوان مرجع انتشار اخبار و دستاوردهای نظام بانکی عمل خواهد کرد.
در ادامه این نشست روسای ادارات روابط عمومی شبکه بانکی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص مسایل روز نظام بانکی پرداختند.

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد