درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25205صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 مرداد 1395 - 10:17
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهراقتصاد روز خبرنگار را تبریک گفت
منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در پیامی روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در پیامی روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

منصور شیخ الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با تبریک این روز به اهالی قلم و اصحاب رسانه، پیامی بدین مضمون منتشرکرد:

لطف الهی بکند کار خویش                 مژده ی رحمت برساند سروش

خبرگزاری‌ها وخبرنگاران نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابطین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند و خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع آن نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی، رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود.بی شک حضور اصحاب رسانه با بهمراه داشتن توشه‌ای از تجارب و اندوخته‌های گران‌سنگ، موجب شده تا حقیقت و انسانیت مطابق با قوانین ملی و بین المللی توامان با معیارهای اخلاقی گرامی داشته شود و این مهم جز با تلاش‌های خالصانه تک تک خبرنگاران عزیزمان مسیر نخواهد گشت.هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار؛ فرصت مغتنمی است تا حق گویی، حق جویی شما پاسداران قلم را که در کسوت خبر رسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد