درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 شهریور 1395 - 08:28
انتصاب کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه آرمان
با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بیمه آرمان، کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا بیانیان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان ضمن معرفی ایشان به عنوان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت: با تجربه طولانی که ایشان در روابط عمومی بیمه مرکزی داشت و اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، درخواست کردیم از تجارب ایشان در حوزه روابط عمومی بیمه آرمان استفاده کنیم که ان شاالله با کمک این مجموعه و مدیران ستادی شاهد معرفی این شرکت و خدمات آن در سطح جامعه و در نهایت توسعه بیمه باشیم.
بیانیان ابراز امیدواری کرد که آقای همتی با برنامه ریزی مناسب، اطلاع رسانی مداوم و بهره گیری کامل از ابزارهای رسانه ای و تعامل با واحد های ستادی ذیربط برای ارتقای فضای معنوی و فرهنگی مجموعه آرمان، موفق باشد.
کریم همتی نیز در این نشست ضمن خرسندی از اعتماد آقای بیانیان، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و شناختی که مدیرعامل جدید بیمه آرمان از صنعت بیمه دارند و با ظرفیت مدیریتی جدید این شرکت بتواند در جهت هم افزایی، توسعه و معرفی خدمات این شرکت گام بردارد.

 

منبع: روابط عمومی بیمه آرمان

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد