درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25804صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1395 - 15:26
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی صنعت بیمه
شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه موضوع همکاری با صدا و سیما در بخش فرهنگ سازی در این صنعت را در نشست امروز خود با حضور مدیرکل بازرگانی صدا و سیما و مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی در پژوهشکده بیمه مورد بحث و بررسی قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه موضوع همکاری با صدا و سیما در بخش فرهنگ سازی در این صنعت را در نشست امروز خود با حضور مدیرکل بازرگانی صدا و سیما و مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی در پژوهشکده بیمه مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، به نقل از روابط عمومی بیمه پژوهشکده بیمه، در این نشست مصطفی زندی رییس شورای روابط عمومی های صنعت بیمه به ضرورت توسعه فرهنگ بیمه و آشناسازی افکار عمومی با کارکردهای بیمه برای ایجاد آرامش و امنیت بخشی در جامعه به عنوان یکی از ماموریت های روابط عمومی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: از آنجا که رسانه ملی نیز در زمینه های یاد شده به ویژه مسئولیت اجتماعی در کاهش آسیب های مختلف از جمله تصادف های جاده ای وظایف مهمی بر عهده دارد لازم است در این زمینه با تمام توان برای مشارکت و تبادل آرا اقدام نمود.

دکتر امیر صفری سرپرست پژوهشکده نیز که به عنوان میزبان در این نشست حضور داشت اعلام کرد: همانقدر که رسانه اهمیت دارد، روابط عمومی هم اهمیت دارد و سربلندی یا شکست یک سازمان تا حدی بستگی به نحوه ایفای نقش روابط عمومی آن دارد. مهمترین نقش روابط عمومی، برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات از داخل سازمان به خارج و بالعکس است.

وی در خصوص برنامه های پیشگیری گفت: تبادل نظر پیرامون برنامه های پیشگیری و ایمنی در صنعت بیمه یک رویکرد اساسی در کاهش خسارت است و این نشست ها باید برای اثر بخشی هر چه بیشتر استمرار یابد. در دنیا و به نحوی از انحاء صنعت بیمه کشور برای پیشگیری و ایمنی هزینه می کند چراکه نتیجه و سود آن در قالب کاهش خسارت و کاهش احتمال وقوع حوادث به صنعت بر می گردد. بخش خصوصی برای فرهنگ سازی و پیشگیری و ایمنی حاضر است هزینه کند، چنانچه متقاعد شود که سود آن بیش از هزینه های این چنین برنامه ها خواهد بود. پژوهشکده بیمه در این خصوص مطالعات زیادی را انجام داده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما نیز در این جلسه با تشریح چارچوب قرارداد پیشنهادی صدا و سیما برای همکاری با صنعت بیمه کشور گفت: صدا و سیما آمادگی دارد در قالب وظایف ذاتی خود برای ترویج فرهنگ بیمه به عنوان یک ضرورت اجتماعی وارد عمل شود. وی افزود: آمار قریب ۱۸ هزار کشته در سال و هزینه های انکار ناپذیر تحمیلی آن بر پیکره اجتماع بر هیچکس پوشیده نیست.

مهدوی مهر گفت: صرف سرمایه های ملی و هزینه های ناشی از مواجهه با آسیب های مستمر اجتماعی و روانی ایجاب می نماید تا رسانه ملی با نگاهی پیشگیرانه و امنیت بخش به این موضوع اهتمام نماید.

بر پایه این گزارش مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی و سندیکای بیمه گران ایران نیز دیدگاه های خود را در این زمینه اعلام کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد