درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25804صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1395 - 14:50
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی صنعت بیمه
شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه موضوع همکاری با صدا و سیما در بخش فرهنگ سازی در این صنعت را در نشست امروز خود با حضور مدیرکل بازرگانی صدا و سیما و مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی در پژوهشکده بیمه مورد بحث و بررسی قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه موضوع همکاری با صدا و سیما در بخش فرهنگ سازی در این صنعت را در نشست امروز خود با حضور مدیرکل بازرگانی صدا و سیما و مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی در پژوهشکده بیمه مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، به نقل از روابط عمومی بیمه پژوهشکده بیمه، در این نشست مصطفی زندی رییس شورای روابط عمومی های صنعت بیمه به ضرورت توسعه فرهنگ بیمه و آشناسازی افکار عمومی با کارکردهای بیمه برای ایجاد آرامش و امنیت بخشی در جامعه به عنوان یکی از ماموریت های روابط عمومی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: از آنجا که رسانه ملی نیز در زمینه های یاد شده به ویژه مسئولیت اجتماعی در کاهش آسیب های مختلف از جمله تصادف های جاده ای وظایف مهمی بر عهده دارد لازم است در این زمینه با تمام توان برای مشارکت و تبادل آرا اقدام نمود.

دکتر امیر صفری سرپرست پژوهشکده نیز که به عنوان میزبان در این نشست حضور داشت اعلام کرد: همانقدر که رسانه اهمیت دارد، روابط عمومی هم اهمیت دارد و سربلندی یا شکست یک سازمان تا حدی بستگی به نحوه ایفای نقش روابط عمومی آن دارد. مهمترین نقش روابط عمومی، برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات از داخل سازمان به خارج و بالعکس است.

وی در خصوص برنامه های پیشگیری گفت: تبادل نظر پیرامون برنامه های پیشگیری و ایمنی در صنعت بیمه یک رویکرد اساسی در کاهش خسارت است و این نشست ها باید برای اثر بخشی هر چه بیشتر استمرار یابد. در دنیا و به نحوی از انحاء صنعت بیمه کشور برای پیشگیری و ایمنی هزینه می کند چراکه نتیجه و سود آن در قالب کاهش خسارت و کاهش احتمال وقوع حوادث به صنعت بر می گردد. بخش خصوصی برای فرهنگ سازی و پیشگیری و ایمنی حاضر است هزینه کند، چنانچه متقاعد شود که سود آن بیش از هزینه های این چنین برنامه ها خواهد بود. پژوهشکده بیمه در این خصوص مطالعات زیادی را انجام داده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما نیز در این جلسه با تشریح چارچوب قرارداد پیشنهادی صدا و سیما برای همکاری با صنعت بیمه کشور گفت: صدا و سیما آمادگی دارد در قالب وظایف ذاتی خود برای ترویج فرهنگ بیمه به عنوان یک ضرورت اجتماعی وارد عمل شود. وی افزود: آمار قریب ۱۸ هزار کشته در سال و هزینه های انکار ناپذیر تحمیلی آن بر پیکره اجتماع بر هیچکس پوشیده نیست.

مهدوی مهر گفت: صرف سرمایه های ملی و هزینه های ناشی از مواجهه با آسیب های مستمر اجتماعی و روانی ایجاب می نماید تا رسانه ملی با نگاهی پیشگیرانه و امنیت بخش به این موضوع اهتمام نماید.

بر پایه این گزارش مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی و سندیکای بیمه گران ایران نیز دیدگاه های خود را در این زمینه اعلام کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد