درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 12:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26368صفحه نخست » پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 14:31
تقدیر سیف از اجرای کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی
روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.

به گزارش شارا، در بخشی از نامه ای که به امضای «محمدعلی کریمی»، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، رسیده آمده است: «نخستین تجربه اطلاع‌رسانی جمعی نظام بانکی، خوشبختانه با بازخوردهای مثبت افکار عمومی و انعکاس مؤثر رسانه‌ای مواجه شد». در این پیام علاوه بر تشکر از مدیریت و همکاران شرکت هم وطا آریا، اظهار امیدواری شده که با تجربه ارزشمند به دست آمده، راه تازه آغاز شده «فرهنگ سازی عمومی در زمینه امور بانکی» و «افزایش سواد مالی جامعه» به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی نظام بانکی و نهادهای پولی و مالی کشور استمرار و بهبود یابد.

لازم به ذکر است کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور، با عنوان «گره‌گشای تولید»، هم‌زمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت‌های بانک مرکزی در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران و اقدامات اجرایی شرکت هم وطا آریا، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، عملیاتی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد