درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 12:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27502صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 15 دی 1395 - 07:50
روابط عمومی گذشته حال آینده: نگاهی آینده پژوهانه به جایگاه و نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها
سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بررسی می کند: - برپایه نقش و کارکردهای تازه، روابط عمومی ها باید به دانش و مهارت های تازه ای مجهز شوند: ابزارهایی برای شناسایی پیش دستانه محیط، ابزارهایی برای گفت و گو با مخاطبان و تحلیل نیازها و رفتارهای آن ها، شناسایی ابزارهای تاثیر گذاری و مهندسی افکار عمومی از جمله این مهارت ها و ابزارهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر سعید خزایی در گفتگو با ستاد خبری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: گسترش روز افزون فناوری، ورود به جهانی شبکه ای، آغاز عصر ارتباطات و پیدایش رسانه های تعاملی و گسترده موجب تغییر در ماموریت، درونما و چالش های سازمان ها شده است. همگام با تغییر کارکردها و نقش های سازمان ها و پیدایش مفاهیمی نوپدید مانند " مسئولیت اجتماعی" و روابط عمومی نیز دستخوش تحولاتی هستی شناسانه ساختاری و کارکردی شده است.


همزمان با تغییر رفتار، عادات و سبک زندگی مردم، روابط عمومی نیز نیازمند بازنگری های پیوسته در حوزه ی وظایف خویش است. اینک درقیاس با گذشته-روابط عمومی ها کارکردها و وظایف تازه ای را برعهده گرفته اند.در حقیقت، در جهان فردا، روابط عمومی به مشابه راداری است به شکل پیوسته مسایل مرتبط با سازمان را در محیط های گوناگوم رصد و تحلیل می کند و به همین اعتبار، روابط عمومی نوعی " سامانه هشدار سریع راهبردی" در رویارویی با جهان در حال تغییر است.


برپایه نقش و کارکردهای تازه، روابط عمومی ها باید به دانش و مهارت های تازه ای مجهز شوند: ابزارهایی برای شناسایی پیش دستانه محیط، ابزارهایی برای گفت و گو با مخاطبان و تحلیل نیازها و رفتارهای آن ها، شناسایی ابزارهای تاثیر گذاری و مهندسی افکار عمومی از جمله این مهارت ها و ابزارهاست.


توجه به محیط نوین حیات سازمان ها، آشنایی با فرصت و چالش های نو پدید و شیوه های پاسخ گویی موثر به این فرصت ها و چالش ها، روابط عمومی ها را به عنوان بخشی راهبردی در سازمان مورد توجه قرارداده است.برهمین قیاس نگاه به آینده سازمان ها، آینده روابط عمومی، ضرورت بازنگری در اهداف و ماموریت ها و مهارت های مورد نیاز از جمله دغدغه های نهفته در آینده روابط عمومی است.
 

گفتنی است سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا"، با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و برخی دانشگاه های خارجی و داخلی و با شرکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب نام، 19 دی ماه 1395در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی کنفرانس www.irancpr.ir رجوع نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد