درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27591صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 20 دی 1395 - 09:19
مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست
پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون با اشاره به اینکه همه افراد جامعه ما با فلسفه عیدی و هدیه آشنا هستند گفت: در روزگار قدیم در ماه های آخر سال همیشه با پیدا کردن یک دسته پول نو همراه بود جهت عیدی سال نو و این هدیه با فواید و برکت در زندگی مردم عجین شده بود.


حسین کاشانی نیا در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در هتل المپیک افزود: بطور مثال ما درماه های قبل از سال جدید به دنبال پاکت های زیبا و مقدار بی شماری از پول های نو برای دادن عیدی بودیم و این تا به حال ادامه دارد در ایران هم تا همین سال های اخیر بیشتر به جهت پس انداز و پشتوانه، پول را بهترین هدیه می دانستند، ولی با تغییر سلیقه های مردم و پایین آمدن ارزش واحد ریال پیشنهاد در این است که با انتخاب یک کالای سودمند و جدید در عین صرفه هزینه از اطرافیان تقدیر و تشکر لازم انجام می شود.


مدیر یک شرکت تبلیغاتی و خدماتی ادامه داد: این روزها تهیه هدیه مناسبی که مخاطبتان از ته دل دوست بدارد کار سختی است موضوع کارایی یک هدیه خوب امر بسیار مهم و روانشناختی برای یک مدیر متخصص در تهیه امور هدایا می باشد.


کاشانی اظهار داشت: امروز باید بیش از پیش علایق و نیازهای دور از دسترس مخاطبین تان توجه کنید زیرا تناسب زمان، فصل و مناسبت تهیه یک کادوی کاربردی را نباید از نظر دور داشت.


وی خاطرنشان کرد: تا به حال از دست یک باغبان محلی یک نارنج خوش رنگ و خوشبو و زیبا را هدیه گرفته اید در آن زمان چه حسی را داشته اید.


به گفته کاشانی نیا از تکرار خرید هدیه آنچه با سلیقه افراد سنجیده می شود و در آن سایز و رنگ دخیل هستند پرهیز نمایید و این در آقایان بیشتر به چشم می خورد چون توانایی خرید در آنها کمی متفاوت تر است .


وی با اشاره به تاثیر گذاری روابط عمومی خوب در جذب مخاطبان و برقراری ارتباط گسترده برآنچه نوآوری و کم اطلاعی از آن باعث عدم خریدشان تا به امروز برای شما شده برای دیگر افراد هم همین کم اطلاعی باعث عدم تهیه اش می شود و این موضوع مهمی است برای تهیه کادویی که در نظر اول جلب توجه کند.


کاشانی نیا اظهار داشت: روابط عمومی های خوب و مشتری مدار می توانند متوجه شوند که مشتری واقعی ما کیست و وظیفه ما نسبت به آنها چیست؟


وی پرسش دوم را ماموریت واقعی سازمان ما چیست و می خواهد در این مسیر به کجا برود ، مطرح کرد و گفت: طرح و نقشه امسال شما برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطبین تان چیست؟


کاشانی نیا تصریح کرد: پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
به گفته وی اغلب وقتی با نگاهی انتقادانه به خطاهای رفتاری دیگران می نگریم با انسان های غیرمنطقی و پراشتباهی مواجه می شویم که خیلی از ما در امور جاری زندگی شان موفق تر بوده و هستند چرا؟


مدیر شرکت تبلیغاتی و خدماتی گفت: زمانی که خود را از رقبای دیگر متمایز می کنید، آن گاه مشتری نیز با شما همانند طلایی درخشان و کمیاب رفتار می کند ونه هوایی بی رنگ و بو که همه جا به فراوانی یافت می شود. برای آن که مانند طلا بدرخشید، چاره ای ندارید جز آن که خود را متمایز کنید تا بدرخشید.


کاشانی نیا گفت: بازار همیشه بزرگ تر از کسب و کارهاست زیرا در هر لحظه از زمان، صدها عامل گوناگون از درون و بیرون به بازار شکل می دهند که برآیندشان باعث می شود، بازار به هر سویی حرکت کند باید در هر لخظه خود را با ضرب آهنگ بازار هماهنگ کنید و هرگز فریب موفقیت های گذشته تان را نخورید.


به گفته وی بازار اقیانوسی پرتلاطم است و به جای آنکه در برابر موج هایش ایستادگی کنید، بهتر است موج سواری بیاموزید تا همیشه بر قله ی امواج بایستید.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد