درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27838صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 4 بهمن 1395 - 13:56
بانک ملی ایران در صدر ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
در نوزدهمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، بانک ملی ایران علاوه بر کسب چند رتبه برتر، در صدر ۵۰۰ شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نوزدهمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، بانک ملی ایران علاوه بر کسب چند رتبه برتر، در صدر ۵۰۰ شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش قرار گرفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در رتبه‌بندی مذکور هولدینگ این بانک بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۳۹۴،به عنوان شرکت پیشرو (دارای بالاترین رشد طی دوره ۴ ساله اخیر) انتخاب شد و همچنین رتبه اول بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش، رتبه اول در گروه بانک ها و مؤسسات اعتباری از نظر میزان فروش و رتبه دوم در میان ۵۰۰ شرکت برتر از نظر شاخص ارزش افزوده را کسب کرد.


میزان فروش هولدینگ بانک ملی ایران در سال ۹۴ ٬ ۳۶۴ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال بوده است.


در نوزدهمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که به منظور معرفی ۵۰۰ شرکت برتر براساس عملکرد سال ۹۴ و با حضور مسئولان و مدیران کشوری، سیاستگذاران اقتصادی و مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس همایش به علت کسب این رتبه های برتر ، توسط حبیب اله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل این بانک دریافت شد.


ارزیابی شرکت‌های برتر کشور همه ساله توسط مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و این ارزیابی با فراهم‌ کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای بهتری از کسب و کار را به مدیران، پژوهشگران، سیاستگذاران و فعالان اقتصادی ارائه می‌دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد