درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:54   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 283صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 10:49
اعلام آخرین مهلت ارسال مقاله به جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می‌شود.
  

دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، 30 اردیبهشت‌ماه را آخرین مهلت برای ارسال مقالات به این جشنواره اعلام کرد. این جشنواره 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 مهدی باقریان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می‌شود.
 وی با بیان این‌که این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار شده، درباره بخش‌های اصلی جشنواره گفت: «انتخاب نشریه داخلی برتر» یکی از این بخش‌هاست که در این بخش آثار ارسالی در 8 شاخه ـ سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه و صفحه‌آرایی ـ مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 باقریان اعلام کرد: در سال آینده نیز «طرح روی جلد» به این بخش اضافه خواهد شد.
 وی ادامه داد: در بخش «انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی»، زیرشاخه‌های کتاب، بروشور،‌ پوستر و ویژه‌نامه قرار گرفته است.
 باقریان همچنین با اشاره به «انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی» به عنوان یکی از بخش‌های دیگر این جشنواره گفت: این بخش برای نخستین بار در این جشنواره مطرح شده و یکی از ویژگی‌های متفاوت این دوره از جشنواره است.
 وی اضافه کرد: این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین طرح کاربردی و برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات انجام داده باشند و مستندات لازم را ارایه کنند، اهدا می‌شود.
 دبیر هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ادامه به بخش‌های دیگر این جشنواره اشاره کرد و گفت: انتخاب سامانه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیکی برتر و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود.
 باقریان ضمن تاکید بر انتخاب بخش‌های مختلف این جشنواره در دو بخش تهران و استان‌ها گفت: امکانات در شهرستان‌ها با امکانات موجود در تهران برابری نمی‌کند و به همین دلیل ما در هر بخش اصلی جشنواره در دو قسمت تهران و شهرستان موارد برتر را انتخاب می‌کنیم.
 وی در پایان سخنان خود از چاپ مقالات برتر در قالب کتاب خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 اردیبهشت جاری فرصت دارند تا مستندات و کاربرگ شرکت در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را به نشانی دبیرخانه اجرایی ارسال کنند و یا با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.
 هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی 25 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد